Neito20
Hei! Aloitin Harmonet-merkkiset pillerit tasan viikko sitten. Nämä ovat ekat pillerini joten eka piti ottaa vuodon ensimmäisenä päivänä. Tasan viikko sitten tuli vähän vuotoa joten otin ensimmäisen pillerin illalla. Minulla on ollut monena kuukautena kuukautiskierto sellainen, että eka päivänä tulee vähän ja sitten on muutama päivä välissä jolloin ei tule mitään ja sitten alkavat aika runsaat kuukautiset.. Saattaa johtua tuo muutos kierrossa siitä, että olen laihtunut n.10 kg vuoden sisällä..tai en tiedä. Nyt mietityttääkin että olisiko minun pitänyt odottaa niitä ""runsaita päiviä"" jolloin ottaa eka pilleri, koska kuukautisia ei näy vieläkään viikon jälkeen. Johtuuko noista pillereistä? Vähän tulee rusehtavaa vuotoa...siis vähän. Raskaana tuskin olen. Tietäisikö joku miten minun pitää menetellä noiden pillereiden kanssa? Syönkö nyt normaalisti? Ja tuleekohan ne kuukautiset joskus? Viimeistään viikon tauon aikana? Aion kysyä maanantaina asiaa terkkarilta, mutta ajattelin jos joku täällä tietäisi.... Kiitos. =)