e-pilleri/minipilleri gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuotaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en syö enää kumpaakaan mutta jos söisin niin en minipillereitä (tai ainakaan cerazettejä..onkohan muita?). vuosi reilu 3kk runsaasti. yhdistelmäpillereistä söin yasmin ja meliane.

Alkuperäinen kirjoittaja jenss:
minipill, tosi edullinen 8 ?/3kk. Ei myöskään vuotoja =) Jatkan sen syömistä tämän raskauden jälkeen! Suosittelen

Mun kaveri söi noita minipillejä ja tuli niistä huolimatta kaksi kertaa raskaaksi.. Vaikka otti säännöllisesti, jopa minutilleen.. :/ Kaikille ne eivät vaan takaa sitä ehkäisyä..

Yasminelle ennen raskautta, ei mitään valittamista
raskauden jälkeen yasminelle ei sopinut ollenkaan, vaihdettiin yasminiin taas kaikki hyvin ei ongelmia.

cerazettet, kolmas liuska alko äskettäin ja oon nyt vuotanut ainakin kaks viikkoo. Ekat menkat kesti kanssa sitten tuli vajaa kahden viikon väli ja alko uudestaan, mutta ne kesti n. viikon. Sitten oli n. 3- 4 viikon väli ja nyt oon tosiaan ainakin kaks viikkoo vuotanu.
Ajattelin kokeilla vielä ainakin tän loppu laatan, mutta jos nää menkat ei pikkuhiljaa ala loppumaan, niin vaihdan merkkiä tai jätän pois kokonaan.

Merciloneja käytin, e-pilleri.
Nyt ei mitään. Plussana tietty säännölliset vuodot ja ehkäisy :D
Miinuksena aivan järjettömät mielialanvaihtelut, itkuisuutta yms.

Nyt ei siis mitään, antaa toisen lapsen tulla vaan :)

Ois vaan kaapissa 3 liuskaa pillereitä turhanpanttina.

Yasminii oon pitkän aikaa syöny. Ihan ok! Seksi vaa ei kiinnosta juur ollenkaa (paitsi humalassa). Lääkärin kaa puhuin asiasta. Nyt on ehkäsyrengas kokeiltavana, mutta eipä se seksihaluja oo tuonu..

Yhteistyössä