e-pillereitä tauotta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Joskus jostain luin, että e-pillerietä voisi syödä koko ajan ilman sitä 7 päivän taukoa noin pääsääntöisesti ja toisinaan vain pitää kyseisen 7 päivän tauon. Onko kenellekään lääkäri luvannut käyttää näin. Mulla tulee syötyä usein 2 "laattaa" peräkkäin ja vasta sitten pidä tauon. Onkohan siitä haittaa?

täällä sama homma eli aina kaksi laattaa ja sitten 7 päivän tauko.
Muuten tuntuu että ne "menkat" on kohtuuttoman usein..
Nyt siis 6 viikkoa pillereitä ja sitten 7 päivän tauko.

Saa niin tehdä. Jossain tosiaan lukenut, et jotkut syö vieläkin enemmän niitä putkeen, et vaan parit tauot vuodessa... tiedä sitten onko se järkevää...?!?

hesarissa oli joskus naistentautienlääkärin juttu, jossa sanoi, että ihan hyvin voi syödä aina pari laattaa kerrallaan. eli vuodessa tulis n. 3-4 kuukautiset. voi kun voisin minäkin syödä pillereitä, menkat on kirjaimellisesti ihan pyllystä!

saa syödä. mä koitan syödä kaksi peräkkäin mutta usein sen yhen jälkeen tunkee silti läpi. tästä ajattelin seuraavaksi keskustella että onko mitään järkee syödä pputkeen jos kuitenkin vuotaa. ja menkkoja en enää tarvittis ollenkaan mutta ei taida olla keinoo niitä lopettaakkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla oli endon hoitoon tuo pillereiden tauoton syönti. saatoin pitää sen 7 päivän tauon pari kertaa vuodessa. auttoi kyllä! siis tuohon endoon. :)

ja lisään vielä, että välillä tosiaan alkoi vuoto itestään, jos oli syönyt vaikka sen kolme liuskaa putkeen. pidin sitten sen 7 päivän tauon siinä vaiheessa..

Yhteistyössä