E pillereiden mahdollinen unohtuminen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Elikkäs olen nyt syönyt kaksi listaa putkeen e-pillereitä (ilman kuukautisten pitoa-lumepillereiden syöntiä), en ole harrastanut seksiä aiemmin tänä aikana joten pillereiden ottoon en ole tarkasti kiinnittänyt huomiota, koen kuitenkin että aina iltaisin niitä olen ottanut. Pillereiden otto on ollut niin rutiininomaista etten edes muista kiinnittää siihen isompaa huomiota. Nyt kuitenkin päädyin harrastamaan seksiä, ja kondomi meni rikki, rikkinäisellä kondomilla yhdyntää kesti alle 5min. Nyt tuli hirmuinen epävarmuus että olenko kuitenkaan aina muistanut ottaa pillerit.. Tarkoituksena olisi ylihuomenna aloittaa lumepillereiden syöminen - eli kuukautiset pitäisi alkaa. Jos nyt olen tullut toissapäivänä raskaaksi tuosta vahingosta, näkyykö se heti kuukautisten poisjäämisenä? Eli jos menkat nyt alkavat normaalisti niin huolta ei pitäisi olla? Vai olisiko viisainta venyttää lumepillereiden aloittamista kolmella viikolla ja tehdä silloin raskaustesti? Onko kenelläkään mahdollisesti käynyt näin? Netistä en tietoa löytänyt, etenkään kun pillerin unohdus ei ole edes 100 varma. Apteekkiin suuntaan huomenna kysymään, nyt vaan koitan saada mielenrauhan. Hävettää kauheasti tämmöinen huolimattomuus niin en viitsi ees tutuilta kysyä...

Yhteistyössä