E-pillereiden lopetus -> oireet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kriisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kriisi

Vieras
Hei!
Minkälaisia oireita teille on tullut, kun lopetitte e-pillereiden syömisen, vai onko tullut minkäänlaisia? Itse lopetin n. kuukausi sitten, sitä ennen söin pillereitä yhteensä yli 5v. Nyt on tullut kaikkia kummallisia oireita, mitä ei ikinä yleensä ole:
- nännejä aristaa
- maha on kipee / TOSI turvonnut&turpea, sellanen pinkeä
- välillä huono olo ja ällöttää
- kokoajan nälkä ja tekee kaikkee suolaista mieli

Menkkojen pitäis alkaa muutaman päivän sisällä, mutta nuo jatkuneet jo n. viikon. Nyt alkoi pelottamaan, tuleekohan mulle ihan järkyttävät kuukautiskivutkin :(

Kun mä lopetin pillerit, niin ensimmäiset kuukautiset oli yhtä helvettiä.... Vatsakipu säteili reiteen asti ja ei pystynyt istumaan, oli pakko liikkua edestakasin ja itkua vääntää. Vuotoa tuli niin paljon että olisi voinut luulla kuolevansa verenhukkaan.. Mutta mä söin Cerazette-pillereitä ja mulla ne oli ekat menkat sitten pillereiden alottamisen jälkeen, eli melkein vuoteen...

Itse söin e-pillereitä kymmenisen vuotta, ja lopetin ne kolmisen viikkoa sitten. Oireet ovat olleet vain positiivisia, suurimmaksi osaksi. Kiloja on lähtenyt pois muutama, mielialat ovat paljon positiivisemmat ja tasaisemmat, migreeniä ei ole ollut sen jälkeen (yleensä minulla on migreeni aina ennen tädin tuloa), libido on piikissään, tuntuu että mikää ei nole tarpeeksi vällyjen välissä :p ... Eli ihan postiivisia juttuja.

Mulla oli kans tollasia "raskausoireita" ja kuukautiset tuli eka "ajallaan" , sit toisena kk ne tuli yli kk myöhässä. todellaki luulin olevani jo paksuna kun oli tollasta.. Nyt ne pitäis kohta alkaa.. Hassua kun ei voi tietää millon ne nyt alkais kun enne tiesi että aina ku on listan syöny..