E-pillereiden lopetus ja sen jälkeen tulevat ensimmäiset "luomu"-kuukautiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ennie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ennie

Vieras
Kysyisin neuvoa ja mielipidettä, kun lopetin pillerit heinäkuun alussa ja sen jälkeen tuli ns. tyhjennysvuoto ja kierto on muuttunut nyt kp 27. Eli minun kuukautiset alkoivat 2 päivää aiemmin, kun pillereitä syödessä kp oli 29. Ne alkoivat siis nyt perjantaina aamulla ja kestivät lauantai iltaan. Oli sunnuntai ja maanantai välissä ettei tullut mitään vuotoa ja nyt minulla on taas rusehtavaa vuotoa tullut tämän päivän. Onko tämä ihan normaalia? Onko muille käynyt samoin? Kovasti on vauvahaaveita molemmilla...että Oliskohan mahdollista, että olenkin raskaana? olen kuullut kiinnitymisvuodoista, mutta silloin pe ja la tuli kyllä ihan runsaat kuukautiset. Kiitoksia teille jos viitsitte vaivautua ja kertoa omia kokemuksia tm... :)

Kun lopetin pillerit 7 vuoden käytön jälkeen, niin ensimmäinen kierto oli 35 päivää. Mulla tuli ihan normaali vuoto, kesti muistaakseni 4-5 päivää. En huomannut muuta eroa pillerien kanssa kuin sen, että kierto piteni.

Toivotaan että teillä olisi tärpännyt!:)

Kun aikoinaan lopetin pillerit ja esikoista alettiin suunnittelemaan, niin kun söin viimeisen laatan ja sen jälkeen tuli menkat/tyhjennysvuoto, niin "oikeita" menkkoja ei enää tullutkaan vaan tulin heti raskaaksi!

No toihan on ihan normaalia menkkavuotoa.. niin mulla on joka kierrossa että ensin vuotaa pari päivää ja sit vuodoton päivä ja sitten rusehtavaa vuotoa. En ainakaan usko että raskaana olisit.

Niin, no ei minulle ainakaan ole normaalia menkkavuotoa, että ensin vuotaa pari päivää, on pari päivää poissa ja taas tulee rusehtavaa vuotoa. Ennen pillereiden syöntiä ei koskaan ollut tällaista, mutta ehkä se nyt sit muuttuu tämmöseksi...

Yhteistyössä