E-pillereiden lopettamisesta kesken liuskan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Epätietoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Epätietoinen"

Vieras
Yritin etsiskellä jo tietoa googlella mutta en oikeen saanut selkoa. Eli lopetin yasmin e-pillerit helmikuun 19. päivä ja siitä liuskasta jäi syömättä joku 7 pilleriä. Tyhjennysvuoto oli 22.-26 päivä helmikuuta. Kuukautiskierto on yleensä ollut 29 päivää. Menkkojen olisi "pitänyt" alkaa nyt maanantaina mutta ei ole kuulunut. Viime viikolla rinnat tai oikeastaan nännit olivat todella arat. Mahassa ollut omituinen tunne. Tänään ollut todella huono olo että makuulle oli pakko mennä. Kauan voi mennä että menkat tulisivat vai olisinkohan jo raskaana? Seksiä harrastettu 12.3 eikä mitään tietoa millon ovulaatio olis. Ärsyttävää. Testin tein maanantaina ja negaa näytti.

Mulla jäi kanssa seitsemän pilleriä välistä, mutta mulla tyhjennysvuoto kesti vain kolme päivää. Oon tehnyt testejä ja kaikki neg. 8.8 pitäis alkaa menkat.
Miten sun kävi olitko raskaana?

[QUOTE="trinsessa";24315901]Mulla jäi kanssa seitsemän pilleriä välistä, mutta mulla tyhjennysvuoto kesti vain kolme päivää. Oon tehnyt testejä ja kaikki neg. 8.8 pitäis alkaa menkat.
Miten sun kävi olitko raskaana?[/QUOTE]

Siis mitä ihmettä selität?
Pidit sen normaalin viikon tauon niin kuin pitikin, sit tuli tyhjennysvuoto eli menkat, mut ne kesti vaan kolme päivää (ihan normaalia). Miksi ihmeessä teet raskaustestejä? Ja miksi sulla pitäis alkaa menkat 8.8.?
Siis oletko sen viikon jälkeen kuitenkin aloittanut uuden liuskan ihan normaalisti?

[QUOTE="eee";24315931]Siis mitä ihmettä selität?
Pidit sen normaalin viikon tauon niin kuin pitikin, sit tuli tyhjennysvuoto eli menkat, mut ne kesti vaan kolme päivää (ihan normaalia). Miksi ihmeessä teet raskaustestejä? Ja miksi sulla pitäis alkaa menkat 8.8.?
Siis oletko sen viikon jälkeen kuitenkin aloittanut uuden liuskan ihan normaalisti?[/QUOTE]

En ole aloittanut uutta liuskaa, koska raskaus on toiveissa. Normaalisti mun menkat yasminin aikana on kestänyt 5-6 päivää, siksi se ei ole mulle normaalia.
Tisuleista tulee maitoa, mielialat vaihtelevat, makeanhimo joka päiväistä, alavatsassa on nippailua, suolaiset ruuat kuvottavat, itkuisuutta ja monta monta muutakin oiretta.

Vastauksesi sävystä päätellen et koskaan unohda omista viesteistäsi mitään, osaat muutenkin vastata asioihin joita edes terveyskeskuksessa ei tiedetä ja uskallat vielä nimimerkkisi takaa piilo-vittuillakin.. Mene itseesi ja häpeä varjoasi... Niin ja hyvää syksyn alkua...