T
"tietämätön"
Vieras
Hei! Yritän nyt selittää asiani yksinkertaisesti, toivottavasti ymmärrätte! Olen syönyt e-pillereitä akneen jo reilun vuoden ajan. (Merkki; Vreya) En pysty syömään kahta laattaa koskaan putkeen, koska tiputteluvuoto on tosi ärsyttävää joten syön aina yhden laatan (3vk) jonka jälkeen pidän 7pv tauon. Laatan loppuessa, otan viimeisen pillerin sunnuntaina --> kuukautiset alkavat torstaina jatkuen seuraavaan maanantaihin asti. Nyt olen syönyt pillereitä toista viikkoa ja kauhukseni huomasin että viimeisen pillerin jälkeen lähden seuraavan viikon lauantaina pienelle lomaretkelle. Kuukautiset eivät siis saisi minua olla siellä häiritsemässä!
Voinko tehdä niin, että jätän laatan kaksi viimeistä pilleriä ottamatta ( la &su) jolloin kuukautiseni alkavat aikaisemmin? Sitten alan myös syömään pillereitä aikaisemmin ( eli en venytä taukoa vaan tauon pituus olisi silti 7pv )
Ehkäisyyn en näitä tarvitse joten ehkäisyteholla ei väliä. Toivottavasti sait selvää tekstistäni.
Pyydän asiallisia vastauksia ja kenties vihjeitä kokeneemmilta kuukautisten siirtäjiltä. Sillä itse en parhaita vaihtoehtoja tiedä. Kiitos avustanne jo näin etukäteen!
Voinko tehdä niin, että jätän laatan kaksi viimeistä pilleriä ottamatta ( la &su) jolloin kuukautiseni alkavat aikaisemmin? Sitten alan myös syömään pillereitä aikaisemmin ( eli en venytä taukoa vaan tauon pituus olisi silti 7pv )
Ehkäisyyn en näitä tarvitse joten ehkäisyteholla ei väliä. Toivottavasti sait selvää tekstistäni.
Pyydän asiallisia vastauksia ja kenties vihjeitä kokeneemmilta kuukautisten siirtäjiltä. Sillä itse en parhaita vaihtoehtoja tiedä. Kiitos avustanne jo näin etukäteen!