E-epat, kalaöljyt ja omegat...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ymmärtämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ymmärtämätön

Vieras
Mitä niistä kannattaa/voi raskaana oleva syödä? Kannattaako ostaa luontaistuoteliikkeestä vai apteekista? Jos kokemusta, mitä tuotetta suosittelette?
t.nimim. tiedän että olisi hyvä syödä, mutta mistä löytyy sopiva tuote...

Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärtämätön:
Mitä niistä kannattaa/voi raskaana oleva syödä? Kannattaako ostaa luontaistuoteliikkeestä vai apteekista? Jos kokemusta, mitä tuotetta suosittelette?

Käsitykseni mukaan E-Epa on näistä puhtainta, mutta kai nomaalikin on ihan hyvää. Itse ainakin söin sitä raskausaikana ja syön edelleen. Vinkkinä muuten, että Stokkalla on todella hyvä kanta-asiakasalennus nyt elokuussa E-epasta ja ainakin itse aion mennä täydentämään varastojani, sillä se on normaalihinnoilla melko kallista.

Alkuperäinen kirjoittaja E-Epa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärtämätön:

Käsitykseni mukaan E-Epa on näistä puhtainta, mutta kai nomaalikin on ihan hyvää. Itse ainakin söin sitä raskausaikana ja syön edelleen. Vinkkinä muuten, että Stokkalla on todella hyvä kanta-asiakasalennus nyt elokuussa E-epasta ja ainakin itse aion mennä täydentämään varastojani, sillä se on normaalihinnoilla melko kallista.

kantsii sitten varmistaa, että on kylmäpuristettua ja raskasmetallivapaata, varsinkin raskaana, niin ja ei mielellään myöskään liivatetta

Yhteistyössä