E-epa ja väsymys/masennus, onko apuja? Muut vitamiinit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Onko kokemuksia kalaöljystä, omega kolmosesta mielialaan vaikuttaen? E-epasta luin paljon hyvää mutta se on pirun kallista! Onko ne teillä auttaneet uupumukseen tai mieliala ongelmiin? Kiitos etukäteen...

[QUOTE="aapee";28865985]söitköhän sitä vahvinta mahdollista eli 650mg? se tietääkseni on paras kun e-epa on eniten.[/QUOTE]

Minä syön juuri tätä! Ei se mikään ihmelääke ole, mutta selvästi olen paremmassa henkisessä kunnossa kuin ennen kuin aloitin e-epan. Syön lisäksi d-vitaminia 10mg ympäri vuoden, sekä yhden avokaadon (juuri niiden hyvien rasvojen takia) päivittäin.

Hommasin läjän kalliita rohtoja. Ajattelin kerralla repästä ja kokeilla ja eikai siitä haittaakaan ole. Mulla on cardiomegaa, vahvinta..sit on ubikinonia, karnosiinia ja magnesium strongia b-vitamiinien kera. ja lisäks popsin c:tä välillä. Mulle alkoi aika pian noiden jälkeen tulla kasvoihin kuumotusta, kun yleensä olen valkoinen kuin lakana. Jatkuvat toistuvat päänsäryt on huomattavasti vähentyneet ja kyllä mä jotain outoo virtaa olen selkeesti saanut enemmän :)

Kiitos, syön kyllä jo monivitamiinia ja isoja annoksia d-vitamiinia. Miten tuo l-tyrosiini auttaa, en ole ennen kuullut? Mielialalääkettä olen käyttäny vuosia mutta sekään ei tunnu enää auttavan...

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;28866201:
Kokeile 5-htp:tä ja l-tyrosiinia, magnesiumia ja b-vitamiinia.

Kuinka nopeasti tuon 5htp:n ja l-tyrosiinin vaikutukset pitäis alkaa näkymään? Oon nyt vajaa viikon popsinu enkä vielä huomaa eroa? Niin ja tuo b-vitamiinikin on listalla + lisäksi d. Magnesiumin voisin kyllä kans lisätä.

Yhteistyössä