DYSON imuria kellään????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dfgdjhdfg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dfgdjhdfg

Vieras
Ostettiin tänään sellainen baby animal pro jossa tuli mukana 2 erikokoista tampparia.

MUTTA, millä imuroidaan muut lattiat ja matot silloin kun tampparia ei haluta käyttää??

Tuossa ei tullut sellaista tavallista päätä ollenkaan mukana, ainoastaan hard floor pää jossa on paksut harjakset, myytiin parkettisuulakkeena.

Ihan huippuhyvä tuo tamppari, mutta kuuluuko sillä imuroida kokoajan?? Siitähän saa sen pyörimisen pysäytettyä.

Aika kömpelö imuri on kyllä jos sillä pitää imuroida :O

ja, varsi on tosi lyhyt. Onko siihen jotain jippoa?? Minä 165cm saan selkäni kipeäksi sillä.

Vai onko tämä nyt sitten tämän babymallin ominaisuuksia ainoastaan???

niin ja tuossa parkettisuulakkeessa ei ollut mitään liikkuvaa osaa, ainoastaan pyörivä. Miten sillä saa imuroitua? Siis kun kaikissa imureissa on pää sellainen että sen voi laskea maahan ja liikutella vaikka ihan vaakatasoon, niin tuota ei voi liikuttaa mihinkään

meillä dyson, mutta muistaakseni ihan se perusmalli. mukana tuli tuo mattosuutin, jolla todella karvat lähtee matosta kuin matosta, tavallinen lattiasuutin, plus kaksi pientä suutinta. ja tuo lattiasuutin on sellainen aika normi, littana ja pyörät alla. ajaa tehtävänsä. ja meidän mallissa vartta saa jatkettua punaisesta 'nappulasta'. ollaan oltu imuriin kyllä todella tyytyväisiä, hintansa väärti.

Voiko tosiaan olla näin, että tässä mallissa ei ole perus suulaketta ollenkaan mukana? 39 e näyttää maksavan kaupassa.

Ei tuolla parkettisuulakkeella tee mitään kun on mattoja joka puolella.

Meillä on dc29 all floors ja mukana tuli mattosuulake, litteä parkettisuulake ja sitten ne pienet. Ihan hyvin on toiminu meillä. Kaverilla on toi animal pro ja hänellä pituutta yli 170cm eikä ikinä ole valittanut vartta liian lyhyeksi.

[QUOTE="a.p";26352685]ja, varsi on tosi lyhyt. Onko siihen jotain jippoa?? Minä 165cm saan selkäni kipeäksi sillä.

Vai onko tämä nyt sitten tämän babymallin ominaisuuksia ainoastaan???[/QUOTE]

Kyllä siinä on teleskooppi varsi.

Dyson on niin huono käyttää että en ikinä itselleni ostaisi. Olen kotisiivooja ja en kellekään sitä suosittele. Voi olla että on parempi moottori kuin muissa mutta just ton epäergonomisuuden vuoksi en tykkää.

Entä mihis tyhjennätte säiliön? Tomuttaako liikaa jos vessanpönttöön kaataa? Vetää vaikka jo pöntön samalla kun kaataa.

Lähti kyllä sängystäkin tosi paljon pölyä tampparilla, mutta tällä hetkellä musta tuntuu että toi tamppari on ainoa hyvä ominaisuus tässä. Ehkä ajatus muuttuu kun saa tavispään

Minä, ehkä maailman suurimmat selkäongelmat omaavana imuroin Dysonilla ongelmitta.

Meillä on se matontamppari (maailman paras!) jolla imuroin matot ja muut imuroin sellaisella ihan litteällä suulakkeella, joka mahtuu jopa ovien alle...ihan paras sekin.

Minulla taas on tuli Dysonin mukana vain yksi lattiasuulake (malli kai DC29 Exclusive). Joka on sekin niin korkea, ettei mahdu esim. sohvan alle. Kun suulakkeen irrottaa, myös putken pää on sellainen mokkula, ettei tahdo sohvan alle mahtua.

Enpä minäkään enää Dysonia ostaisi, ei ole hintansa arvoinen.

Ja sille, joka kysyi säiliön tyhjentämisestä: Älä nyt herran tähden wc-pönttöön tyhjennä, ei sinne imurin pölyt kuulu! Minä otan säiliön mukaani ja tyhjennän sen roskasäiliöön ulos. Samalla koputtelen säiliötä ja sitä sykloniosaa roskiksen reunaan, jotta sinne kökkööntyneet pölyt irtoavat.

[QUOTE="A.p";26356463]Entä mihis tyhjennätte säiliön? Tomuttaako liikaa jos vessanpönttöön kaataa? Vetää vaikka jo pöntön samalla kun kaataa.

Lähti kyllä sängystäkin tosi paljon pölyä tampparilla, mutta tällä hetkellä musta tuntuu että toi tamppari on ainoa hyvä ominaisuus tässä. Ehkä ajatus muuttuu kun saa tavispään[/QUOTE]

No eikai nyt saakeli wc-pönttöön mitään hiekkaa ja pölyjä kaadella!

Mä tyhjään sen säiliön joko muovipussiin tai sitten suoraan ulkoroskikseen. Teen tyhjennyksen aina ulkona (pihalla tai parvekkeella) koska tokihan sen pölyää, kun se on pölyä täynnä.

Just tuon litteän suulakkeen haluaisin, mutta eipä tullut mukana. 39e näytti najsavan. Täytyy käydä ostamassa, tuolla parkettisuulakkeella ei voi ollenkaan imuroida mattojen päältä. Mistähän kaupasta saisi pelkkiä suulakkeita?

Yhteistyössä