Dysfasia lapsien äidit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jjhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jjhhh

Vieras
Hei

Miten dysfafasia ilmeni lapsellanne ? Millaista kuntoutusta olette hänelle saaneet ?
3 v tytölläni dysfasia ilmenee mm. kertovan puheentuottamisen vaikeutena ja keskittymisen ongelmina sekä " jumiutumisena" vaihtuvissa tilanteissa. Emme ole vielä saaneet lopullista diagnoosia,koska puheterapiajakso on vielä kesken.
 
Juuri noin.Kuntoutuksen puheterapia oli aina siihen asti,kunnekka poika täytti 10 v. Sitten oli koejakso toimintaterapiaa,musiikkiterapiaa...Nyt on ollut n.4v neuropsykologista kokemusta.
Tosin omalla pojallani on keskivaikean dysfasian rinnalla myös keskivaikea dyspraksia.
 

Yhteistyössä