Duunipaikalla on surullinen tapaus - kiertopalkintonainen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ballerina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27259218]Sua ei taida haitata mikään[/QUOTE]

Mistäs niin päättelet ettei mua mikään haittaa?

Jos harrastin seksiä irtosuhteissa ollessani sinkku niin pitäskö mun nyt olla psykiatrin juttusilla itkemässä ja katumassa? Katumassa että nautin silloisesta elämämästä, silloisessa elämäntilanteessa?

Mitä kamalaa on jos nainen nauttii seksistä? Tai saalistamisesta?

[QUOTE="vieras";27259233]Taitaa olla yksi sellainen "huora" antanut teikäläiselle pakit.

Tiesitkö muuten, että huora = prostituoitu = antaa seksiä rahasta?[/QUOTE]

Niin onnellisessa asemassa olen ollut että olen päässyt antamaan itse pakit.

Tiesitkö että huora on yleinen halventava nimitys kevytkenkäisistä naisista?

[QUOTE="vieras";27259280]Sua vaan ärsyttää, kun niillä naisilla on viriilimpi seksielämä kuin sulla... :)[/QUOTE]

Voi kuule mulla on niin paljon kaikkea mitä tuollaisilla hempukoilla ei ole! :)

Mjooh, tuskinpa nuokaan joka päivä on petihommissa. ;)

emmätie, on aika harvinaista, et meillä töissä eräs nainen, joka on ollut 4 miehen kanssa naimisissa(kaikki aviomiehet löytynyt tuolta samalta työpaikalta), seurustellutkin ties kuinka monen kanssa ja puuhaillut ties mitä

Olisiko hän kiertopalkinto, jos hän olisi mies ja kiertäisi naiskollegojensa petejä?

Ei. Hän olisi sankari. Ja se on voi, voi että se on niin. Jotkut asiat on miehille kova juttu kun taas naisista sama asia tekee "halvan". Se on ihan biologinen juttu, että mies on se joka saalistaa. Toki tässä nykymenossa tossakin on vaihtelua, mutta kyllä se perusjuttu on sama. Kaikilla kädellisillä sama juttu. Jossain Madagaskarillakin oli joku simpanssi, jossa naaras tulee kerran vuodessa kiimaseksi. Sillon se antaa yhen uroksen tulla parittelemaan sen kanssa. Urokset sitte tappelee siitä, mutta silti voitto ei riitä vaan naaran pitää kelpuuttaa se voittaja. Voi hyvinkin olla, että ei parittele sen kanssa, vaan ottaa jonkun toisen. Yleensä kumminkin jonkun vahvemman tapauksen.

Ja tolla tavalla sitten vahvat geenit jatkuu. Sama se on ihmisillä hiukan eri muodossa. Turha siitä on vääntää.

[QUOTE="vieras";27259215]Ja kuka sitä naista huoraksi kutsuu? No ne teidänlaiset tekopyhät perkeleet, jotka ei salli ihmisten elää elämäänsä kuten he itse haluavat.

Itse en todellakaan miellä sinkkunaista huoraksi, vaikka hänellä olisi aktiivinen seksielämä. Ihan norminaiselta kuulostaa :)[/QUOTE]

No minä en ole huoraksi sanonut, ei käsittääkseni kerää maksua, vaan antaa ihan ilmatteksi. Ja ei siin mitään pahaa ookkaan että on aktiivinen seksielämä naisella. Mutta kun juttu on tosiaan niin, että naisen arvo on laskenut duunissa ton takia ja kukaan ei ota sitä vakavasti. Turha täällä olla tekopyhä, kyllä te tiedätte että noin se menee.

Ja oli mun yhes duunissa varsinainen häntäheikkikin, montaa naista pani. Naiset sitä yleensä haukku, mutta autappas armias kun tilaisuus tuli niin menikin sen kans sänkyyn. Pohjimmiltaan siis ihaili sitä. Ja se oli tosi suosittu miesten kesken, ei tosiaan mikään hylkiö. Tää nainen taas on melkoinen hylkiö.

[QUOTE="ap";27259442]No minä en ole huoraksi sanonut, ei käsittääkseni kerää maksua, vaan antaa ihan ilmatteksi. Ja ei siin mitään pahaa ookkaan että on aktiivinen seksielämä naisella. Mutta kun juttu on tosiaan niin, että naisen arvo on laskenut duunissa ton takia ja kukaan ei ota sitä vakavasti. Turha täällä olla tekopyhä, kyllä te tiedätte että noin se menee.

Ja oli mun yhes duunissa varsinainen häntäheikkikin, montaa naista pani. Naiset sitä yleensä haukku, mutta autappas armias kun tilaisuus tuli niin menikin sen kans sänkyyn. Pohjimmiltaan siis ihaili sitä. Ja se oli tosi suosittu miesten kesken, ei tosiaan mikään hylkiö. Tää nainen taas on melkoinen hylkiö.[/QUOTE]

Kuulostaa varsin ahdistavalta työpaikalta, en kyllä tuollaisessa töissä olis.

Meidänkin firmassa on pari sinkkunaista, jotka joissain pikkujouluissa saattaa eksyä työkaverin petiin, mutta ei se kyllä heidän ammattitaitoaan mihinkään himmennä!

onhan tuossa se etteivät kaikki tuollaiset naiset tee sellaista vain omaksi ilokseen, on myös useita jotka ovat ihan rikki ja alentuvat tuollaiseen sen takia. että sellaista vikaa saattaa olla, toisilla.

[QUOTE="vieras";27259463]Naine on aina miestä heikoimmalla. Näin on ollut, ja näin tulee aina olemaan.[/QUOTE]

No naisella se p***u on, että kyllä siinä nainen niskan päällä tulee olemaan aina... ;)

Niin, mitä merkitystä millään huoran maineella on? Sulle sillä ei ehkä ole merkitystä mutta itse en moista leimaa haluaisi!

Eivät tervepäiset ja fiksut anna tuollaista mainetta kenellekään eli en todellakaan välittäisi, jos jotkut "joukolla paheksuisuvat", kun minä vapaana, aikuisena ihmisenä harrastan vapaaehtoisesti seksiä. Nämä maineen antajathan siinä itsensä nolaavat, kun kyttäävät toisten elämää!

Mitä toi ketään haittaa? Ja miksi aina syytetään vaan sitä naista? Eikö sellaiset miehet ole vähintään yhtä säälittäviä jotka vehje tanassa ovat valmiit panemaan näitä "kiertopalkintoja", ihan kun ei niillä olisi ajattelutoimintaa laisinkaan, muuta kuin kullinnupissa ?

Ehkä tuo nainen ei olekaan sun työpaikallasi, vaan miehesi työpaikalla ja nyt sua harmittaa kun pöljä miehes on köyräissyt sitä :D

[QUOTE="ap";27259442]Ja oli mun yhes duunissa varsinainen häntäheikkikin, montaa naista pani. Naiset sitä yleensä haukku, mutta autappas armias kun tilaisuus tuli niin menikin sen kans sänkyyn. Pohjimmiltaan siis ihaili sitä. Ja se oli tosi suosittu miesten kesken, ei tosiaan mikään hylkiö. Tää nainen taas on melkoinen hylkiö.[/QUOTE]

Jalkojen levittäminen työyhteisössä saa naisten keskuudessa hylkimään tätä yksilöä. Miesten keskuudessa ei tapahdu samoin.

Se ei tarkoita sitä että mies olisi sankari (mitä ei olekaan) vaan sitä kuinka eri tavalla naiset suhtautuvat näihin vapaasti kaikkia paneviin naisiin. Tosin itse hylkiöisin sellaista miestä joka panee kaikkia työpaikallani (yhdelle sellaiselle potkutkin hankin)

Uhka? Ärsytys? Muuten vain sellainen ihminen jonka kanssa ei kiinnosta olla tekemisissä? Veikkaan viimeistä.

Miehet on vanhanaikaisia. Ne on valmiita kyllä seksiin vaikka tietäis että muut työkaverit on kaikki panneet sitä samaa naista mutta kun tulee puhe perheenperustamisesta vain aniharva mies haluaa vaimokseen naisen joka on ollut koko duunipaikan yleinen polkupyörä. Niin se vaan menee.

[QUOTE="akka";27262492]Miehet on vanhanaikaisia. Ne on valmiita kyllä seksiin vaikka tietäis että muut työkaverit on kaikki panneet sitä samaa naista mutta kun tulee puhe perheenperustamisesta vain aniharva mies haluaa vaimokseen naisen joka on ollut koko duunipaikan yleinen polkupyörä. Niin se vaan menee.[/QUOTE]

Näin se tosiaankin vain menee. t. mies

[QUOTE="ap";27259442]
Ja oli mun yhes duunissa varsinainen häntäheikkikin, montaa naista pani. Naiset sitä yleensä haukku, mutta autappas armias kun tilaisuus tuli niin menikin sen kans sänkyyn. Pohjimmiltaan siis ihaili sitä. [/QUOTE]

Tässä on sen verran pohjaa, että aika harva nainen haluaa miestä, jota kukaan muu ei halua. Reppanat ja hylkiöt eivät ole suosiossa. Mutta sellaista "kaikkien" naisten haluamaa miestä taas haluavat "kaikki" muutkin naiset. (Laitoin nuo lainausmerkit, koska muuten lause olisi kehäpäätelmä.)

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
Onhan näitä nähty. Mielestäni jokainen saa vapaasti toteuttaa itseään seksuaalisesti ja olla niin viriili kuin haluaa, mutta jotenkin se on noloa työpaikalla jakaa itseään, olipa mies tai nainen. Ne vain on sellaisia surkuhupaisia tapauksia kun kiertää kollegalta toiselle ja maine on sen mukainen. Ei niitä sellaisia ihmisiä oteta vakavasti edes työpaikalla. Pidetään hupsankeikkoina tai pukkeina. Pahimpia ovat varatut ihmiset jotka työpaikalla flirttaavat ja kuksiivat minkä ehtivät. Ei herätä luottamusta edes työasioissa ja ihmisinä kun en pettäjiä arvosta yhtään.

Ei seksuaalisesti aktiivisen naisen halveksunta selity biologialla. Mikään muu kädellinen ei pyri suitsimaan naaraiden kollektiivista seksuaalisuutta ja koska ihmiskunnan historiasta tunnetaan aikakausia ja kulttuureja, joissa naisen seksuaalisuutta ei ole laeilla tai normistolla pyritty rajoittamaan, voidaan päätellä tämän osan kulttuuriamme olevan muuta kuin biologista alkuperää.

Erityisen hupaisaa on kuunnella tai lukea miesten ajatuksia "kevytkenkäisestä" naisesta, jota he ovat kyllä valmiita panemaan, jos saavat ja joukolla tälle naureskelemaan, ovat sitten saaneet tai jääneet saamatta. Näin ollen nainen on aina huora, pihtarihuora tai oikea huora tai ilmainen huora. Potentiaalinen huora joka tapauksessa.

Yhteistyössä