Dude-76!!!

ei oo totta
taas samat vitun naamat täsäkin ketjusa kirjoittelee..teistä on varmaa NIIN ihanaa ku saa hassutella palstan miehen kans *nauraa rätkättää*!
taidatte kaikki olla vielä sen verran pentuja et te jaksatte tämmöstä,voe voe :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Jos se sitoo sun kädet, niin voit sit palstailla nenällä :xmas:
Juu nii voin, tai opetella kirjottaan varpailla :xmas:

mut siinä tapauksessa mulla luultavasti olis muuta tekemistä ku palstailu :snotty:
Mä kato aattelin, et jos se jaksaa sitoa kädet, niin jalat menee samalla, sit jää enää nenä käyttöön. Ellei se sitten keksi sillekin jotain käyttöä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei oo totta:
taas samat vitun naamat täsäkin ketjusa kirjoittelee..teistä on varmaa NIIN ihanaa ku saa hassutella palstan miehen kans *nauraa rätkättää*!
taidatte kaikki olla vielä sen verran pentuja et te jaksatte tämmöstä,voe voe :/
Onkohan tää se ysäritukka ihQ daa teinix harmaana? Yhtä masentava asenne ainakin :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Jos se sitoo sun kädet, niin voit sit palstailla nenällä :xmas:
Juu nii voin, tai opetella kirjottaan varpailla :xmas:

mut siinä tapauksessa mulla luultavasti olis muuta tekemistä ku palstailu :snotty:
Mä kato aattelin, et jos se jaksaa sitoa kädet, niin jalat menee samalla, sit jää enää nenä käyttöön. Ellei se sitten keksi sillekin jotain käyttöä :whistle:
seki voi olla, helpommalla varmaan pääsen kun sidon sen ite, pääsen ainaki palstaileen :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja ei oo totta:
taas samat vitun naamat täsäkin ketjusa kirjoittelee..teistä on varmaa NIIN ihanaa ku saa hassutella palstan miehen kans *nauraa rätkättää*!
taidatte kaikki olla vielä sen verran pentuja et te jaksatte tämmöstä,voe voe :/
Onkohan tää se ysäritukka ihQ daa teinix harmaana? Yhtä masentava asenne ainakin :|
antaa kaikkien kukkien kukkia :D :flower:
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja ei oo totta:
taas samat vitun naamat täsäkin ketjusa kirjoittelee..teistä on varmaa NIIN ihanaa ku saa hassutella palstan miehen kans *nauraa rätkättää*!
taidatte kaikki olla vielä sen verran pentuja et te jaksatte tämmöstä,voe voe :/
Oi kiitos, olen mielelläni vielä pentu :D
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja ei oo totta:
taas samat vitun naamat täsäkin ketjusa kirjoittelee..teistä on varmaa NIIN ihanaa ku saa hassutella palstan miehen kans *nauraa rätkättää*!
taidatte kaikki olla vielä sen verran pentuja et te jaksatte tämmöstä,voe voe :/
No v*ttu anteeks jos yrittää repiä ees jotain hauskaakin jostain! Mikään pakkohan siun ei oo lukea.. :whistle: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
antaa kaikkien kukkien kukkia :D :flower:
Kukkia palstalaisille jotka ankeudessa vaeltaa
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

:LOL:
 

Yhteistyössä