Dude-76!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
taas samat vitun naamat täsäkin ketjusa kirjoittelee..teistä on varmaa NIIN ihanaa ku saa hassutella palstan miehen kans *nauraa rätkättää*!
taidatte kaikki olla vielä sen verran pentuja et te jaksatte tämmöstä,voe voe :/

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Jos se sitoo sun kädet, niin voit sit palstailla nenällä :xmas:

Juu nii voin, tai opetella kirjottaan varpailla :xmas:

mut siinä tapauksessa mulla luultavasti olis muuta tekemistä ku palstailu :snotty:

Mä kato aattelin, et jos se jaksaa sitoa kädet, niin jalat menee samalla, sit jää enää nenä käyttöön. Ellei se sitten keksi sillekin jotain käyttöä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ei oo totta:
taas samat vitun naamat täsäkin ketjusa kirjoittelee..teistä on varmaa NIIN ihanaa ku saa hassutella palstan miehen kans *nauraa rätkättää*!
taidatte kaikki olla vielä sen verran pentuja et te jaksatte tämmöstä,voe voe :/

Onkohan tää se ysäritukka ihQ daa teinix harmaana? Yhtä masentava asenne ainakin :|

Jos se sitoo sun kädet, niin voit sit palstailla nenällä :xmas:

Juu nii voin, tai opetella kirjottaan varpailla :xmas:

mut siinä tapauksessa mulla luultavasti olis muuta tekemistä ku palstailu :snotty:

Mä kato aattelin, et jos se jaksaa sitoa kädet, niin jalat menee samalla, sit jää enää nenä käyttöön. Ellei se sitten keksi sillekin jotain käyttöä :whistle:

seki voi olla, helpommalla varmaan pääsen kun sidon sen ite, pääsen ainaki palstaileen :laugh:

Onkohan tää se ysäritukka ihQ daa teinix harmaana? Yhtä masentava asenne ainakin :|

antaa kaikkien kukkien kukkia :D :flower:

Oi kiitos, olen mielelläni vielä pentu :D

No v*ttu anteeks jos yrittää repiä ees jotain hauskaakin jostain! Mikään pakkohan siun ei oo lukea.. :whistle: :whistle:

antaa kaikkien kukkien kukkia :D :flower:

Kukkia palstalaisille jotka ankeudessa vaeltaa
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

:laugh:

Yhteistyössä