Dublot astianpesukoneeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24130163]Pyykkikoneessa olen pessyt.

Palikat isoon kangaspussiin, hienopesulla ja ei linkousta.[/QUOTE]

Näin. Duplot kestää 40 asteen pesua ja tiskarissa on kuumempaa. Lisäksi jos käyttää pesuainetta niin tiskarissahan sitä möhnää voi jäädä syvennyksiin kiinni, kun taas pyykkikoneessa pääsee palikat pyöriin vapaammin ja tulee puhdasta. Kantsii laittaa jotain pyyhkeitä ym. vähän "pehmentämään".

Olen pessyt. Ja kyllä meillä ainakin on tiskikoneessa 40 asteen pesumahdollisuus. Mutta pyykkikoneessa kyllä saattais huuhtoutua kyllä paremmin.. hmmm.. täytynee kokeilla sitä seuraavaksi.

Ps. Dublo on pienemmille lapsille suunnattu (isokokoisempi) legopalikka.

kiitos vastauksista! Miten olette legot laittaneet? Yläkoriin vai? Pesuainetta vai ilman?
Vai pitäisikö vaan suosiolla laittaa pyykinpesukoneeseen.. tosin ihan kaikkia osia en uskalla laittaa, isommat varmaan sitten tiskariin..

Tuleeko pyykinpesukoneeseen pesuaine legoja pestessä?

[QUOTE="alkup.";24130222]kiitos vastauksista! Miten olette legot laittaneet? Yläkoriin vai? Pesuainetta vai ilman?
Vai pitäisikö vaan suosiolla laittaa pyykinpesukoneeseen.. tosin ihan kaikkia osia en uskalla laittaa, isommat varmaan sitten tiskariin..

Tuleeko pyykinpesukoneeseen pesuaine legoja pestessä?[/QUOTE]

oon mä laittanut pesujauheen/nesteen. mutta ihan vähän vaan

[QUOTE="alkup.";24130222]kiitos vastauksista! Miten olette legot laittaneet? Yläkoriin vai? Pesuainetta vai ilman?

Tuleeko pyykinpesukoneeseen pesuaine legoja pestessä?[/QUOTE]

Mä olen laittanut vähäsen jotain nestemäistä, esim. omo sensitive. Ja ne uskaltaa kyllä laittaa, jos pistää vetskarilla suljettavaan rintsikkapussiin ja pari isoa pyyhettä pehmentämään. Oon pessyt parikin pussillista kerralla. Käsinpesuohjelma, ei linkousta :)