Dublo-palikat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bb

Vieras
Onko joku nähnyt kaupoissa viimeaikoina Legon Dublopalikoita myynnissä? Siis ihan sellaisia peruspalikkapakkauksia ilman mitään eläimiä tai ukkeleita. Oon käyny läpi paikalliset ja naapurikaupunginkin lelukaupat ja tavaratalot mutta ei missään. Ennen joulua näin jopa isoja tynnyreitä, mutta nyt ei ole missään. Lapsi on kovasti tykästynyt joululahjaksi saamiinsa pikkupakkaukseen ja olisi kiva ostaa niitä synttärilahjaksi myös ystävän lapselle.

Kiitos. täytyy jäydä katsomassa viikonloppuna noista kun ollaan reissussa toisella paikkakunnalla. Aika tyhjiä nuo hyllyt on kyllä ylipäätäänkin olleet, joten ehkä tosiaan joku toimitusäiriö täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
http://www.piipoo.com/index.php

Täältä mä olen tilannut!

En välittäisi alkaa yksittäiskappaleina tilaamaan. Ne paketit olisi paljon kätevämpiä.

Kukin tyylillään, mä taas en halua kaikkea sitä sälää mitä ne paketit sisältää, eli noita "oikeita" kunnon kokoisia rakennuspalikoita on 10 ja 50 niitä pikkupalikoita joilla ei tee mitään. Ja toisaalta kierrätys istuu mun maailmankatsomukseen enemmän kuin kerskakuluttaminen, niin siksikin noin.

Kyllä meillä ainakin kaupoissa näkyy niitä ja just tuli anttilan kuvasto, jossa mainostettiinkin. Siis ei postimyyntikuvasto vaan ihan tavan anttila.

Täältä mä olen tilannut!

En välittäisi alkaa yksittäiskappaleina tilaamaan. Ne paketit olisi paljon kätevämpiä.

Kukin tyylillään, mä taas en halua kaikkea sitä sälää mitä ne paketit sisältää, eli noita "oikeita" kunnon kokoisia rakennuspalikoita on 10 ja 50 niitä pikkupalikoita joilla ei tee mitään. Ja toisaalta kierrätys istuu mun maailmankatsomukseen enemmän kuin kerskakuluttaminen, niin siksikin noin.

Kierrätystä minäkin suosin ja olen yrittänyt noita käytettyinä metsästää, ei vain löydy. Sillä minä juuri niitä peruspalikkalaatikoita kaipaan kun en halua sitä oheissälää. Mutta kun toistaiseksi palikoita ei ole kuin pari niin jotenkin olisi mukava saada joku perussarja kuin yrittää valikoida joku sopiva sekoitus yksittäiskappaleista. Hyvä linkki kuitenkin:)

Täältä mä olen tilannut!

Musta noi oli hirmu kalliita. Esim. Anttilasta saa 21,90 80 palikan paketin jossa on pelkästään niitä peruspalikoita. sama määrä palikoita tuolta piipoosta maksaisi melkein 40 euroa plus postikulut.

Yhteistyössä