Du & Jag- vaatekerhon toiminta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Onko täällä muita siinä mukana olevia ja onko teillä homma toiminut?

Itse olen ollut nyt lasten kanssa siinä mukana tasan vuoden. Minulla on 4 lasta ja kaikki ilmoitin samalla kertaa mukaan.

Vaatteisiin olen ollut aina 100% tyytyväinen, todella nättejä ja laadukkaita.
MUTTA

Nyt viimeaikoina on ollut ihan ihme sähläämistä siellä:

Huhtikuussa peruin vauvan paketin, mutta piti tulla 2 tytön pakettia ja 1 pojan. No, tuli vaan tyttöjen paketit, pojalle ei ollenkaan.

Toukokuussa peruin toisen tytön paketin, mutta sainkin vaan isolle pojalle paketin eli 2 pakettia jäi tulematta.

Kesäkuulle otin 2 nuorimmalle paketin niin tuli vauvan paketti ihan oikein, mutta toinen paketti olikin isomman tytön kokoa (piti olla 86/92 ja tuli 100).

No, päätin kuitenkin pitää sen 100cm paketin kun en jaksa alkaa palauttelemaan. Mutta, tänään sitten sieltä soitettiin, että isot pojan paketit on loppuneet kesken (en ole sellaista edes tälle kuulle tilannut!!) ja kysyi, että tuleeko elokuulle kaikille paketit. Kun sanoin ottavani muille paitsi pienemmälle tytölle, niin se nainen sekos totaalisesti, väitti että siellä on mun lapsiksi merkattu 3 poikaa ja 1 tyttö ja yks kokoki oli päin peetä.
En sitten tiedä saiko sen asian selvitettyä, kun puhelu katkesi kesken.

Nyt odotan mielenkiinnolla jo elokuuta, että mitä sieltä oikeen tulee.. Erota en haluais, koska TODELLA pidän niistä vaatteista, mutta toisaalta olishan se tosissaan kiva, jos sieltä tulis paketti niille lapsille, jotka kyseisiä vaatteita tarvii!

Oon jäsenenä, ihan oon tähän asti ollut tyytyväinen, toimitukset on pelannu jne. vajaa vuosi on oltu mukana, tyttö ja poika. ainoa missä oli häikkää, niin kun tein soitteenmuutoksen sinne kolmisen kk sitten, oli osoitteet ihan ihmeellisesti siellä, muuten kunnossa toisessa lapussa mutta vanha postinumero jne.

Liityin keväällä. Aloituspaketti tuli 4 vkon kuluttua (mielestäni suht pitkä aika odotella) ja vaatteet oli kivoja, mutta koot tosi reilut.
Eka pakkaus tuli kuten pitikin, toisessa tuli ihan muuta kuin luvattiin. Otin sen kuitenkin.
Nyt kesäkuulle tuli tytön pakkaus vaikka meillä on poika.
Olen kyllä aika pettynyt, yrittävätköhän pyörittää liian alkeellisilla keinoilla liian isoa toimintaa??
No mutta, aion katsoa vielä elo- ja syyskuun, jos vielä tulee mokia niin heitän hyvästit

olin jäsen mutta peruin jäsenyyteni keväälä koska olivat vaateetn menneet jotenkin oudon näkösiksi..muuten oli toimiva ja laadukaita vaateitan oltiin jäseniä n.3v ja tyytyväinen olen ollut paitsi siloin kun jäi paketti tulematta kun tehdas palo ja ihmetelin miksei tule paketia...

Yhteistyössä