Dr. Phil

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

moona81

Aktiivinen jäsen
19.01.2010
5 822
1
36
Kuopio
Dr. Phil

Nelonen Klo: 17.50 Pvm: 22.02.2010

Suljettujen ovien takana. Dr. Philin vieraana on Heidi, jota isäpuoli käytti hyväksi usean vuoden ajan. Heidin äiti sai tietää tapahtuneesta tytön ollessa 9-vuotias. Hän sai miehensä kiinni itse teossa, mutta ei tehnyt asialle mitään, ja teot saivat jatkua. Ohjelma sisältää materiaalia, joka saattaa järkyttää herkimpiä katsojia. Amerikkalainen keskusteluohjelma.

Mie en vaan ymmärrä miksi ihmeessä toiset sallii hyväksikäytön eivätkä puutu siihen vaikka asiasta tietävätkin. :/

Jaahas, mammat pääsee mässäilemään ja kauhistelemaan.

Samalla siellä omien suljettujen ovien takana voi tapahtua vaikka mitä kun te keskitytte enemmän toisten elämään... niin tv:n kuin netinkin kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:

Samalla siellä omien suljettujen ovien takana voi tapahtua vaikka mitä kun te keskitytte enemmän toisten elämään... niin tv:n kuin netinkin kautta.

No jaa kaipa se olisi sitten parempi, ettei kiinnitä minkäänlaista huomiota yhtään mihinkään oman ulko-oven takana tapahtuvaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:

Nii, niinhän meilläkin kauheuksia tapahtuu tossa vieressä kun mies kehtaa syöttää lasta !! Aika pönttö olet jos itse elät vaan tv:n ja netin kautta, mä ainakin käytän tätä vain ajanvietteenä ja elän ihan omaa elämääni siinä ympärillä :p

Ympäristöön kannattaa kiinnittää huomiota omallakin kohdalla, ehkä sulla ei lapsia ole, mutta varsinkin jos on, olet varmaan tietoinen että hyvin usein esim. hyväksikäyttäjä on joku lähipiiristä (vanhempi sukulainen, naapuri, hyvä perhetuttu..). Ei niitä silmiä ihan kaikelta "ulkopuoliselta" kannata sulkea.

Yhteistyössä