Dr Phil eilen - miten tytön kävi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dfdf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dfdf

Vieras
Tietääkö kukaan, miten sille tytölle on käynyt, joka oli eilen Dr Philissä. Tyttö oli siis karannut Palestiinaan netissä tapaamansa miehen luokse, eikä tajunnut millaisessa vaarassa oli. Päättyikö juttu onnellisesti ja saatiiko tyttö takaisin kotiin vai joutuiko hän poikaystävänsä vangiksi vieraaseen maahan?

En tiedä loppuratkaisua, mutta tulenpa kommentoimaan tähän kun näin sattumoisin pätkän siitä ohjelmasta. Ainakaan siinä alkupätkässä ei oikeastaan tuotu esiin mitään _oikeaa_ syytä, miksi pitäisi olla huolissaan (no ehkä se, ettei äiti tuntenut miestä on tietysti vähän epäilyttävää, muttei vielä sinänsä tarkoita vapaudenriistoa). Lähinnä keskityttiin kauhistelemaan äidin ja siskon pelokkaita ilmeitä ja toistamaan "Voi kun se kuulosti puhelimessakin niin erilaiselta". Eli paljastuiko siinä jotain raskauttavaakin?

Mua kanssa jäi se mietityttämään. Ainakaan ohjelmassa ei tuotu esiin mitään loppuratkaisua. Dr. Phil ehdotti, että tyttö olisi heti palannut jenkkeihin, siltä paikalta olisi päässyt lähtemään, mutta ei suostunut. Sitten puhuttiin perjantaista (siinä oli ilmeisesti keskiviikko silloin), johon tyttö ensin suostui, mutta sitten se sanoikiin, että hän haluaa puhua sen miehen kanssa ensin, ennen kuin lupaa lähteä perjantaina. Jotenkin kummalta tuo tilanne mielestäni vaikutti. Lähinnä se, että mies tuntui valehdelleen niin paljon, ja piti ihan normikäytäntönä sitä, että hän kutsuu naisystäväänsä ja hänen vanhempiaan huoraksi ja lutkaksi ja soittaa naisystävänsä äidille 50 kertaa yön aikana.

Valehdellut kaksi vuotta että on jo viisumia anonut,mitä ei ollut tehnyt.Haukkui tyttöystäväänsä huoraksi jne.
Eikä minusta puheissaan muutenkaan ihan luotettavalta kuulostanut,mutta on vain sellainen mielikuva.

Mies oli nimitellyt puhelimessa tyttöä, tämän äitiä ja siskoa huoraksi, ja mies piti sitä ihan normaalina. Viittaa siihen, kuten miehen kulttuurissa on tapana, että mies ei arvosta naisia, vaan katsoo oikeudekseen kouluttaa naista haukkumalla ja väkivaltaisella kurittamisella.

Lisäksi mies oli sanonut tulevansa Yhdysvaltoihin, muttei ollut kuitekaan 2 vuoden aikana edes hakenut viisumia. Hän siis vain halusi tytön luokseen. Vaikutti myös haluttomalta päästämään tyttöä lähtemään pois kuvausryhmän mukana. Olisi halunnut ensin keskustella tytön kanssa kahdestaan eli olisi halunnut manipuloida tytön jäämään. Suurin pelko oli, että tyttö menee naimisiin miehen kanssa, jollon häntä ei enää saa maasta pois millään. Ja jos tulee raskaaksi ja synnyttää lapsen, niin lapsi ainakin jää maahan, vaikka äiti joskus myöhemmin onnistuisikin pakenemaan.

Mulle jäi siitä miehestä jotenkin "limainen" kuva :ashamed: Valehdellut, haukkunut...ja sekin, että oli (muka) ostanut Palm Beachilta (oliko se sieltä?) talon ja sitten sanoi, että myi sen, koska olivat 2kk erossa...niin varmaan...ja mikä miljönääri...ei kyllä ihan uponnut muhun :whistle:

Doctor Philin sivuilla oli tekstiä tytöstä, että lopulta tuli Amerikkaan. Abdullah ei tätä hyväksynyt mutta tyttö ilmoitti että heidän juttunsa on ohi eikä hän suostu menemään naimisiin miehen kanssa... siis jos oikein ymmärsin

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
:D Mun oli kanssa pakko käydä lukemassa kaikki info mikä aiheesta löytyy. :D

Mitä siellä sanottiin? :D

Mulle ei auennut tuo sivu :snotty:

Enhän mä nyt pilaa kenenkään katseluelämyksiä jos mä kerron?? Ok... mä kirjoitan... silmät kiinni jos haluatte nähdä tämän ohjelmasta.

Juu, siis ensinnäkin, Katherine ei palannut Amerikkaan silloin perjantaina kun oli luvannut, mutta noin kahden viikon kuluttua hän kuitenkin otti yhteyttä Dr Philiin ja pyysi apua päästäkseen pois maasta.

Siellä oli sitten paljon ongelmaa Katherinen ja hänen perheensä välillä, joita tää juttu on stressannut, ja tuntui, että ne vähän niinkuin kääntyi tytärtään/siskoaan vastaan koska hän oli toiminut niinkuin oli toiminut, itsekkäästi siis, perheen mielestä. Ja Katherine itsekin myönsi olleensa itsekäs.

Sitten taas uudessa show:ssa Katherine myönsi, että Abdullah on ollut häntä kohtaan väkivaltainen, purrut ja ainakin uhannut lyödä vyöllä. Siinä vaiheessa Katherine oli jo kertonut Abdullahille, ettei aio palata ja että suhde on loppu, tai yrittänyt kertoa, mutta tämä kelpo mies ei sitä ottanut kuuleviin korviinsakaan, vaan soitteli jatkuvasti Katherinelle, mm. jätti vastaajaan 34 viestiä tunnin aikana. :whistle: Ei ihan mun ajatukseni ihannemiehestä... :/

No, sitten jossain vaiheessa Katherine on ollut suorassa satelliittiyhteydessä Abdullahin kanssa siinä ohjelmassa, ja kertoi taas uudelleen, että haluaa katkaista suhteet miehen kanssa. Abdullah-ystävämme ei oikein sitä ymmärtänyt ja kyseli että miksi ihmeessä. Katherine selitti, että johtuu siitä, että olet ollut minua kohtaan väkivaltainen, käyttänyt henkistä väkivaltaa (huoraksi kutsumista tms) ja omistushaluinen. Siinä kävi ilmi, että Abdullah ei olisi antanut Katherinen käydä missään, ei esim. serkkujensa kanssa ulkona jne. Kun Abdullah meinasi alkaaa huutamaan puhelimessa, Dr Phil katkaisi puhelun ja se neuvottelu loppui sitten siihen. Jossain vaiheessa kävi myös ilmi, että Katherine olisi tavannut uuden miehen, mutta Abdullahin kanssa siitä ei tokikaan keskusteltu, se tuli joskus aikaisemmin ilmi.

Selostus loppuu siihen kun Dr. Phil kehottaa Katherinea perheineen vaihtamaan puhelinnumeronsa.

Kiitos! =)

ELi Abdullah oli juurikin sellainen, kuin ajattelin. Hyvä, että tyttö pääsi miehestä eroon.

Juu, liero mikä liero.
:whistle: Enkä nyt väitä että kaikki siltä suunnalta olevat miehet olisi, ja alkuun mäkin katselin sitä ohjelmaa sillä mielellä, että eihän tossa ole mitään pahaa mutta mieli kyllä muuttui sen ohjelman aikana, väkivalta, uhkailu ja valehtelu ei kuulu musta mihinkään parisuhteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Kiitos! =)

ELi Abdullah oli juurikin sellainen, kuin ajattelin. Hyvä, että tyttö pääsi miehestä eroon.

Juu, liero mikä liero.
:whistle: Enkä nyt väitä että kaikki siltä suunnalta olevat miehet olisi, ja alkuun mäkin katselin sitä ohjelmaa sillä mielellä, että eihän tossa ole mitään pahaa mutta mieli kyllä muuttui sen ohjelman aikana, väkivalta, uhkailu ja valehtelu ei kuulu musta mihinkään parisuhteeseen.

Joo, en mäkään niin menisi väittämään (mulla itellänikin ulkomaalainen mies, muttei samalta suunnalta), mutta jotenkin mulle tuli heti outo olo miehestä. Pyöritteli silmiään, kun Dr.Phil kysyi häneltä jotain, sanoin, että huorittelu on ihan normaalia parisuhteessa...oli jotenkin todella ylimielinen ja välinpitämätön.

Yhteistyössä