DPO 23, hcg 10 631!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamiska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mamiska

Jäsen
23.08.2008
46
0
6
Eli multa otettiin rv 5+2 hcg ,joka oli 10 631 !! Oviksen tikutin kp 14 ,joten laskureiden mukaan hedelmötys kp15 ,kun kierto 28 . Eikös tuo ole aika korkee ? :/ Onko muilla kokemusta näistä arvoista?

Aika hurjat lukemat kyllä mutta... Onneksi olkoon!! :)
Voisitko olla jo pidemmällä? Tai voiskohan siellä olla useampi?
Huonoin vaihtoehto on tietenkin rypäleraskaus mikä nostaa hcg:n kymmeniin tuhansiin mutta onneksi se on niin harvinainen.

Toivottavasti tulet kertomaan mitä jatkossa tapahtuu, ihan mielenkiinnosta ja yleissivistyksen kannalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamiska:
Eli multa otettiin rv 5+2 hcg ,joka oli 10 631 !! Oviksen tikutin kp 14 ,joten laskureiden mukaan hedelmötys kp15 ,kun kierto 28 . Eikös tuo ole aika korkee ? :/ Onko muilla kokemusta näistä arvoista?

Tuota luokkaa minullakin on =) Nyt rv 5+3

Multa otettiin se vielä ihan aamusta ,ja sehän tuplaantuu ellei enemmänkin aina joka toinen päivä ,ja sen mukaan tulis kyllä aikas hurjia lukemia esim.5+4,5+6 jne ,kaikki nuo menis yli viitearvojen.Mulla kyllä on ihan alusta asti jyskyttäny päässä et siellä on kaksi ,ja oikeen säikähdin kun kuulin tuon arvon :whistle: Meille on jo viides lapsi tulossa....ellei viides ja kuudes tosiaan :laugh: Pidemmällä en voi kyllä olla.

Eilen otetu arvo rv5+6 oli 30 289 ,ja hoitaja sanoi ,kun kysyin kaksosista ,että mielessään ajatteli kanssa kaksosraskautta ,mutta ei uskaltanut heti ääneen sanoa :whistle: No huomenna ultra jossa selviää ,ketä on kotona ,toivottavasti edes yksi :heart: löisi!

Tuun varmasti kertoon.....mua jännittää niin kauheesti :$ Ei meillä kyllä suvussa ole tuplia,en sitten tiedä ,kun mulla edellisessä kierrossa oli km4+6 ja siitä vuodon alusta olen päivät laskenut.....hoitaja meinaa sitäkin sanoi että jos olenkin vähän pidemmällä!? Mutta oviksen kyllä tikutin selvänä plussana kp14 :/ Pääasia että arvot hyvät .

Ois se aika huisaa oottaa kaksosia :D Mut ite en usko siihe kyl yhtää, suvus ei oo kaksosia eikä oireitakaan oo mittää erikoisia sen enempää ku turvotustakaan. Nyt 7+5 ja huomenna ultra :)

Mut onnea ultraan Mamiskalle! toivotaan, et oiskii kaksoset siel masus ;) :hug: :heart:

Tuun varmasti kertoon.....mua jännittää niin kauheesti :$ Ei meillä kyllä suvussa ole tuplia,en sitten tiedä ,kun mulla edellisessä kierrossa oli km4+6 ja siitä vuodon alusta olen päivät laskenut.....hoitaja meinaa sitäkin sanoi että jos olenkin vähän pidemmällä!? Mutta oviksen kyllä tikutin selvänä plussana kp14 :/ Pääasia että arvot hyvät .

Mietin vain, että sitähän sanotaan että ovistestikin voi näyttää raskauden? Oletko varma, ettei ovistikku olisi kertonutkin raskautta eikä ovista? :)

^^tein sillon myös raskaustestin ja oli nega ,että en usko,mutt ekan viivanpaikan sain jo kp 20 ja kp 23 haaleen plussan.

Mutta katsos kun ovulaatio testi pystyy näyttämään raskauden ENNEN kuin raskaustesti ja jos olet saanut jo kp 20 jonkinlaisen haamun raskaustestiin, sinun on pakko olla ollut jo aiemmin raskaana, koska mikään testi ei voi näyttää 4 päivää hedelmöittymisen jälkeen minkäänlaista plussaa testiin...

Tikutin oviksen siis kp14 ...eli siitä oli 6 päivää siihen viivanpaikkaan ,joka tuli herkällä liuskalla ,samaisella tuli sitten se kp 23 haalee (haamu)plussa.

No, oli se sitten 4pv tai 6 niin en ole ikinä kuullut että noin aikaisin voi saada plussan? minkäännmoisen...

Mutta pääasia on varmasti se että olet raskaana :)

jo olisin pidemmällä ,niin eihän ne testit kai voi eka näyttää plussaa ,ja sitte vaikka toinen"sikiöistä" tulis pois taas negaa .......ja jälleen plussaa? :$ Kai sen pitäs olla plussa kokoajan jos se kuviteltu toinen sikiö olis jatkanut kasvuaan?

jo olisin pidemmällä ,niin eihän ne testit kai voi eka näyttää plussaa ,ja sitte vaikka toinen"sikiöistä" tulis pois taas negaa .......ja jälleen plussaa? :$ Kai sen pitäs olla plussa kokoajan jos se kuviteltu toinen sikiö olis jatkanut kasvuaan?

Juu näin on! :)

Itse mulla hcg-arvo 5+1 oli 3552, mutta täällä yksisikiöinen raskaus! Ja haamun sain silloin tikkuun, kun veressä oli noin 20, eli 3+4! Mutta noi arvot vaihtelee tosi paljon naisesta toiseen ja myös noi plussat kotiraskaustesteissä: yksi testi voi ihan hyvin näyttää plussaa samalla kun toinen näyttää negaa!

Vou JUUPELI ,eiköhän siellä kaksi ole =) Olikos sulla luomuraskaus...ihan sillä kysyn ,kun hoidoilla alkaneissa hcg arvot on korkeemmat.TÄNÄÄN ON ULTRA KLO:17.30 oon ihan paniikissa.....mulla ollut tänään tosi huono olo ,siis etoo ja yököttää alvariinsa ,tää on kauheeta.

Yhteistyössä