Doomoo Softy imetystyyny...

Kokemusta on
Minulla on sellainen itsellä, ja hyvä on. Materiaali on sellaista, jota voi helposti muokata oikeaan asentoon. Kokemusta ei siis ole kyllä muista imetystyynyistä, mutta tämä oli kyllä hyvä ostos minulle. Ja minulla siis nimenomaan se pienempi malli.
 
Kokemuksia
Mulla oli esikoisella ns. perusimetystyyny ja nyt tokalle ostin Doomoon isomman imetystyynyn, Buddyn. Se on ihan mielettömän hyvä. Malviinalle voisin suositella myös kokeilua, koska tavallinen tyyny ei todellakaan aja samaa asiaa! :) Kunnon imetystyynyllä asennon saa tuettua ihan eri tavalla kuin tavallisella tyynyllä. Tavallista tyynyä ei esimerkiksi saa tukemaan ristiselkää samalla, kun vauva pötköttää syömässä. Asennon ergonomisuus on täysin eriluokkaa. Softyäkin kokeilin ja se tuntui myös tosi napakalta ja asento hyvältä mut mä halusin ton pidemmän version raskausajan yökaveriksi sänkyyn, kun vauvamaha hankaloitti nukkumista. Mä olin aiemmin kääriny peiton rullalle mut sain vinkin, et pitkä imetystyyny toimisi tuossa apuna ja se oikeasti toimi loistavasti!

Noi Doomoo-imetystyynyt on ihan käsittämättömän ihania. Ne on niin pehmosia ja toi "hiekka" tai mikälie siellä sisällä nyt on, on ihan ultrahyväntuntuista. Mun kaverini osti Buddyä kaksinkappalein, kun mieskin halusi sohvalle oman :D Ja mikä ettei - eipä niissä ainakaan oo mitään karmeita nallekuvioita!!
 
imetysmamma
Juu, minäkin olen nyt imettänyt kolme kuukautta tavallisella tyynyllä ja nyt vasta kokeilin kunnon kokoista imetystyynyä. Tämän seurauksena tämä mamma menee huomenna ostamaan DooMoon:))))
 

Yhteistyössä