Dokkari tv1:seltä pidä kiinni..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nips
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katsoin puolivälistä ja kyllä ällötti :x Kulkueessa maha pystyssä, toisen akan kädessä käsi.
Huomasi heti ulkonäöstä että lesboja ovat.


Sitten kun vauva syntyi niin oli ihan ok.. Kai niitä pahempiinkin perheisiin lapsia tulee.
 

Yhteistyössä