N nips Vieras 19.07.2010 #1 tuli tänään päivällä katsoiko kukaan? kertoi lesbo parista jotka hedelmöityshoidoissa intiassa
D Dusk Jäsen 29.04.2010 593 0 16 19.07.2010 #2 Katsoin puolivälistä ja kyllä ällötti :x Kulkueessa maha pystyssä, toisen akan kädessä käsi. Huomasi heti ulkonäöstä että lesboja ovat. Sitten kun vauva syntyi niin oli ihan ok.. Kai niitä pahempiinkin perheisiin lapsia tulee.
Katsoin puolivälistä ja kyllä ällötti :x Kulkueessa maha pystyssä, toisen akan kädessä käsi. Huomasi heti ulkonäöstä että lesboja ovat. Sitten kun vauva syntyi niin oli ihan ok.. Kai niitä pahempiinkin perheisiin lapsia tulee.
A ap Vieras 19.07.2010 #3 mikä siinä niin ällötti? mua ainostaan ihmetytti miksi intiaan asti menivät en katsonut ihan alusta- mut ihan kivan oloinen perhe
mikä siinä niin ällötti? mua ainostaan ihmetytti miksi intiaan asti menivät en katsonut ihan alusta- mut ihan kivan oloinen perhe