DNA mokkula koneeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Olisko hyvä?
Toimiiko?

Meillä oon tällä hetkellä Elisan laajakaistaliittymä ja nyt tahdottais vaihtaa halvempaan. Tähän asti ollaan menty tällä ettei ole tarvinnut kaikkia rekisteröitymisiä sun muita hoitaa uudelleen, kun eihän tuota sähköpostiosoitetta saa enää pidettyä Elisalla jos sen vaihtaa.

Mies on jyrännyt tähän asti näissä nettiasioissa mutta nyt alkoi puhumaan että mitä jos vaihdettais kuitenkin.

Mokkula ei ole niin luotettava ja nopea, kannattaa ennen nykyisen irtisanomista kokeilla; http://www.dna.fi/yksityisille/liikkuvalaajakaista/Sivut/kokeile-dna-mokkulaa.aspx

toimivuus on niin paikallista ettei voi sanoa mistään mitään ennenkö kokeilee. ie asun semmosessa paikassa että dna on ainoa joka toimii.

Meillä dna- mokkula ja toimii tosi hyvin. Mut riippuu vissiin millasella 3g alueella on..? Mut laskutuksen kanssa on ollu tosi paljon ongelmia dna:n kanssa, kun on kännykkäliittymä, mokkula ja kanavapaketti sieltä, aina päin peetä..

Oli mokkula keneltä palveluntarjoajalta hyvänsä niin ruuhka-aikoina se on tosi hidas. Mä suosittelen pitämään kiinteen liittymän edelleenkin jos nettikäyttö on kovaa.

Mulla on itelläni soneran 24 meganen laajakaista ja sillä just ja just olen pärjänny.

Yhteistyössä