DISNEY ON ICE parhaat paikat?

  • Viestiketjun aloittaja "disney"
  • Ensimmäinen viesti
Missä on vip? Viimeksi olin alakatsomossa alimmilla riveillä ja hyvin näki. Jään vieressä eli 0-tasolla olisi vielä parempi, pääsisi ihan luistelijoiden viereen. Jos nyt ostan liput, niin siitä alakatsomosta keskeltä pitkää sivua.
 
"disney"
Netissä lukee, että "vip"-paikat on jäällä, eli varmaan siis ihan lähellä. Mietin vaan, että miten siitä näkee kokonaisuuden? En ole ennen koko Areenalla käynyt.
Hyvä, jos ne 0-tason katsojat eivät ole alakatsomon alimman rivin katsojien edessä.
 
"disney"
ollaan menossa. emme ole Disney on icessä käyneet. tulemme kauempaa, joten haluaisin kerralla kunnon paikat :) Nyt kovasti mietin ostammeko liput siitä jäätasolta vai siitä alakatsomon eka riviltä, jota suosittelit.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Siellä on joka tapauksessa kylmä, joten takit on hyvä olla katsomossa mukana. Itse en halua sen takia jään reunalle, mutta hyvät oaikat ne on. Viimeksi päädystä kaksi lasta otettiin mukaan esitykseen ja pääsivät pienelle ajelulle. Jäätason sisäänkäynti on muistaaksen D-portaikon kautta eli alakatsomon läpi ei pääse.
 
"disney"
varmistan vielä, että onko alakatsomon eka rivin paikat samalla tasolla kuin permannon paikat? Koska silloinhan permannon väki ja luistelukentän laita ovat lasten näköesteenä.
 
Kävin Lippupalvelun sivuilla tarkistamassa, näkyisikö jo lippujen hinnat. Show onkin tänä vuonna Turussa, HK Areena. Lippupiste taas näyttää Hartwall Areenaa, Helsinki.
Onko tämä kahdessa paikassa tänä vuonna?
 
Viimeksi muokattu:
"piipii"
Millainen esitys tuo on? Monesti olen sitä katsellut mutta välimatkan takia olen päättänyt sen unohtaa. Nyt se olisi jopa matkojen vuoksi mahdollista toteuttaa mutta kannattaako lähteä ja jos niin minkä ikäisille se on eniten suunnattu?
 
"tiinat"
[QUOTE="piipii";30210287]Millainen esitys tuo on? Monesti olen sitä katsellut mutta välimatkan takia olen päättänyt sen unohtaa. Nyt se olisi jopa matkojen vuoksi mahdollista toteuttaa mutta kannattaako lähteä ja jos niin minkä ikäisille se on eniten suunnattu?[/QUOTE]

8v, 7v ja 4v kävivät tänä vuonna ja jaksoivat katsoa. En ehkä veis alle 3v...
 

Yhteistyössä