<<< DISKO disko JOULUN DISKO >>>

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
äiti 44 v
Minulla on ollut hauskaa :LOL: , teillä hapannaamoilla tuskin. Weird-Al on hauska tyyppi!! :D
Mutta otetaas tähän loppuun vielä yksi diskobiisi äidin varhaisteinivuosilta.

Amii Stewart - Knock On Wood
http://www.youtube.com/watch?v=1Hm08f5b8tc

Salute äiti 44 v!

:D oikein introt ja kaikki :D

On tuo vain aika parodisti hanuristi tuo Yankovic

Enpä olisi itse hoksannut sitä hakea. Jotain muistumia tuli joltain vuosilta -85..-90
kun kaapelista MTV: a tuli seurailtua, ja se oli monissa paikoissa aina päälläkin siihen aikaan.

Vaikken tänne enää juuri kurki, niin tätä ketjua en näköjään saata unohtaa.

Tästäpä sitten biisi:

Simply The Best
YouTube - Tina Turner Simply The Best Live 1990

äiti 44 v
Tämmöisestä bändistäpä en ole kuullutkaan... oikein hyvä nimi ja kohta pitää minunkin lisätä + nikkiini; enhän ikuisesti voi olla 44v. Pitää kuunnella ja oli siellä joku jouluaiheinenkin näillä näköjään.

Jouluihmisiä ollaan, mutta nyt pitemmittä puheitta pakko mennä nukkumaan taustalla soivan 44+ tahdissa :) En uskalla ottaa riskiä että laittaisin jonkun linkin tähän, juttu voisi vaikka ryöpsähtää käsistä!! Öitä!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22982877:
Kiitos samoin - sitten kun se taas on sinulle ajankohtaista.

Minulla se on nyt (taas).

Eipä minulla muuta, mutta ajattelin kuitenkin puffata tätä:

Tampere Beatles Happening

Tampere-talossa 28.-29.1.2011

"Vuoden 2011 Tampere Beatles Happeningin esiintyjiä ovat englantilainen The Overtures, amerikkalainen Apple Jam sekä Agents, Jiri Nikkinen The Beatles Tribute Band ja The Urban Crow. Beatles-henkisten esiintyjien lisäksi ohjelmassa on mm. Kadonneiden levyjen kirppis ja aiheeseen liittyvä keskustelutilaisuus loistavin asiantuntijoin..."

Tampere Beatles Happening &#8211; 28.-29.1.2011 Tampere-talossa

Minut voi bongata viikonloppuna tuolta.

äiti 44 v
No hyvät Beatles-viikonloput sinulle! Varmasti tulisin sinne minäkin jos se olisi mahdollista mutta ei ole! Enkä Megadeth-Slayeriakaan lähde maaliskuussa kuuntelemaan, sitä Tomppaa kun EI kuunnella!!!

Mutta Pori Jazziin on liput jo enskesäksi, tosin ei ole vielä tietoa mitä niillä voi muuta kuunnella kuin Eltonia :( Jolla on kauniita biisejä en minä sitä sano mutta ei nyt sentään Eltonia... Porissa!

Minäkin tässä hipsin nukkumaan mutta laitanpa tähän ennen sitä vähän Tomppaa

The Cardigans ft. Tom Jones - Burning Down the House
http://www.youtube.com/watch?v=FYuFIrSLD84

äiti 44 v
No niin nyt mä lopetan. Olisin tähän lopettanut muutenkin kyllä tältä erää.

Nimittäin tuo Delilah loppuu kesken jonka ekaksi laitoin ja yritin pistää toista yli 3 min linkkiä tänne mutta sepä porhalsikin filtteriin :(

Eli unohda Delilah, kyllähän sä sen muutoinkin jo tiedät. Katso tuubista jos kovasti haluat sen kuulla :D

Öitä taas!

Yhteistyössä