disflatylistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiskä

Vieras
Hei!Aamulla kyselinkin kumpi on parempaa cuplaton vai disflatyl..Mua jäi hämäämään kun disflatylin ohjeissa lukee että pitää antaa 2-3krt/pvä pulloruokinnan yhteydessä..wtf?Eli onko pakko pumpata maitoa pulloon ja siihen sekottaa, vai voiko ihan pieneen määrään sekottaa lusikkaan maitoa ja tipat?Kun tippoja annetaan kumminkin 10-15/kerta niin onhan se aika hurja määrä.meneekö maha enemmän sekaisin jos ei pullolliseen maitoa sekoita?Huonot ohjeet musta tai sit en vaan osaa lukea:D

okei.ennen vai jälkeen syönnin?Cuplatontahan annetaan ennen..Ja miten olet jaksottanut sen antamisen?Aamulla,päivällä ja illalla vai miten?Oon joo vähän avuton,mutta haluaisin niin helpottaa pienen masuvaivoja.:)

Mä annoin disflatyliä aamu, päivä,ilta. Ihan lusikkaan vähän tissimaitoa ja siihen tipat. Hyvin söi ja tykkäsi mausta. Meillä nuo auttoivat pienen masuvaivoihin. Mä annoin just ennen syöntiä ja vaikutuksen alkuun meni päivän verran.

Just kävin ostaa samaista ainetta ja ihmettelin myös ohjeiden vaikeaselkoisuutta!! Että jos imettää, niin sillonkos laitetaanki maito pulloon... ;)
No mut ratkaisin ongelman antamalla 10 tippaa lusikala suuhun ennen imetystä. Ja neuvolan th neuvoi antamaan aamuin illoin, apteekin täti sanoi, että joka ruokailujn jälkeen...meinasin noudattaa neuvolan ohjetta, kun tämä 3 viikkonen saattaa syödä vaikka 15 kertaa vuorokaudessa...
Vaikutuksesta eos vielä, kun vasta puol tuntia sitten sai ekat tipat

Yhteistyössä