Dippadai heipähei

Alkuperäinen kirjoittaja Hei vaan:
Kai sä jo oot huomannu sen ketjun, jossa joku kehui moikanneen sua tänään alkossa? :D että mäpä tiedän et tänään oot käyny alkossa. Mitäs jäi matkaan?

Häh? Joo kyllä mulle joku heipat sano viereisestä jonosta... En kyllä ees kattonu kuka se oli, tarkemmin... Joku palstalainen siis? :o :D siistiä...
Matkaan lähti koskenkorvaa, viskiä ja lonkkua... Mulla kato alkaa eloon jäämis-bileet parin tunnin päästä. :D

Joo, haulla varmaan löydät ketjun jos kiinnostaa :D jotai hyvästä tuurista oli otsikossa, en tarkkaa muista. Aattele, teit jonkun onnelliseksi olemassaolollasi :)

bileet kelpais kyl mulleki...

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Joo, haulla varmaan löydät ketjun jos kiinnostaa :D jotai hyvästä tuurista oli otsikossa, en tarkkaa muista. Aattele, teit jonkun onnelliseksi olemassaolollasi :)

Ai teinkö? :D Kivaa! :xmas:
Tervetuloa pippaloihin vaan.... :laugh: Ite jo hyvässä tuiskeessa. :whistle:

Tuossa ylempänä on linkki! Lue siitä, miten mielettömän hieno tuuri jollakin oli!

Alkuperäinen kirjoittaja Mii-mustana:

Ai teinkö? :D Kivaa! :xmas:
Tervetuloa pippaloihin vaan.... :laugh: Ite jo hyvässä tuiskeessa. :whistle:

Tuossa ylempänä on linkki! Lue siitä, miten mielettömän hieno tuuri jollakin oli!

JÄRJETÖN tuuri. Olen uhanalainen harvinaisuus prkl. |O :D

Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Hellou Hyytikki! Saunassa käyty, fiilis pikkasen parempi kuin äsken..

Hyvä, mulla sauna vasta lämpenee.... kuumenee..... lähen ukon kans saunaan ja heitän löylyä oiiiiikein paljon, niin että se joutuu taas juoksemaan karkuun minnuu... :snotty: Hullu ko (viina )pullosta tullu. Mie siis. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Hellou Hyytikki! Saunassa käyty, fiilis pikkasen parempi kuin äsken..

Hyvä, mulla sauna vasta lämpenee.... kuumenee..... lähen ukon kans saunaan ja heitän löylyä oiiiiikein paljon, niin että se joutuu taas juoksemaan karkuun minnuu... :snotty: Hullu ko (viina )pullosta tullu. Mie siis. :xmas:

No, et. :D Sauna-himoinen vain. ;)
Meillä menee toisinpäin, ukko heittää löylyä ja minä juoksen pakoon.
Tosin nyt löylynheittäjänä toimi esikoinen ja hyvät oli löylyt. :)

Yhteistyössä