Dino-fanien vanhemmat, mitä dino-tavaraa teiltä löytyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierass

Vieras
Meillä poika on kauhea dino-fanittaja ja tietenkin noita dinoleluja on vaikka mitä ja on kirjoja, pelejä ja dvd:itä. Vaatteita oon löytänyt (melkoisen huonosti :().

Olisin utelias, mitä dino-tavaraa teiltä muilta löytyy ja mistä olette hommanneet? Pussilakanasetti esim olisi tosi kiva, mutta en oo löytänyt mitään mieluista...

Meidän 2-vuotiaan innostus alkoi vasta tämän vuoden heinäkuussa, mutta nyt on pari dinokirja, kymmenen erikokoista dinolelua ja pyöräilykypäräkin on koristeltu dinotarroilla.
nuo on ostettu lelukaupoista ja ihan prismasta.

Meillä totaalinen dino fani maa aikojen alussa leffat on kaikki ja muutama muukin dino ohjelma. Sitten löytyy dino ikkuna verhot sekä dino päiväpeitto, Kirjoja on varmaan 10, dino tarroin on koristeltu monia juttuja sekä tietty on dino leluja niitä nyt 50 erinlaista sekä dinosaurus lautapeli ja dino hiekkalelut.. varmasti on paljon muutakin mutta en nyt muista palapelejäkin löytyy useita. Päiväpeitto on nyt viimeisin hankinta ja se on anttilasta.

Mulla kohta 5v dinofani, tätä on kestänyt jo reilu pari vuotta. Meiltä löytyy valtava määrä Dino hahmoja n.100kpl, dino DVD:tä. dino kirjoja, nyt kerätään Dino legoja. Vaatteita on jonkin verran, paitoja, sukkia, alushousuja.

Meil ei poikaa viel erityisemmin kiinnosta dinot, mut mua kiinnostaa! Mulla on pari kirjaa mis on eri dinosauruslajeja, toinen suomeks ja toinen englanniks. Sit muutama minidino mitä tuli joskus hankittua Heurekasta. Oikein ootan et poika innostus dinoista! Ois kiva päästä kattomaan se mikälie Dinoshow ny marras/joulukuussa.

Meil ei poikaa viel erityisemmin kiinnosta dinot, mut mua kiinnostaa! Mulla on pari kirjaa mis on eri dinosauruslajeja, toinen suomeks ja toinen englanniks. Sit muutama minidino mitä tuli joskus hankittua Heurekasta. Oikein ootan et poika innostus dinoista! Ois kiva päästä kattomaan se mikälie Dinoshow ny marras/joulukuussa.

Juu meilläkin poika tätä himoitsee. Matka vaan on ihan järkyttävä, kun kaikki tapahtumat on luonnollisesti aina vain ja ainoastaan pääkaupunkiseudulla...

Meillä innostus alkoi dinojuna sarjan myötä. pari kirjaa on, dino pyjama on, muutamia dino leluja ja dinojuna domino peli. siinäpä ne taitaa olla. harmi kun noita dinojuna leluja ei saa suomesta muita kun parit pelit :( niin ja yksi dvd löytyy myös, dinojunaa juurikin. siinä onkin pitkästä aikaa aivan loistava lastenohjelma myös äidin näkökulmasta!

Meillä on pojalla nelisen vuotta ollut dinot harrastuksena. Meiltä löytyy schleich-valmistajan dinoista melkoisen kattava valikoima, luurankoja on koottu (vanerisia), paljon muita dino aiheisia leluja, playmobil-dinoja on pari laatikollista, legoina on dinoja, dinoista on myös kirjoja, palapelejä, muistipelejä. x-boxille dino pelejä, parit dinomaiset synttärit mihin rekvisiittaa tilattiin brittiläisestä dinokrääsää myyvästä kaupasta yms. Oltiin edellisessä walking with dinosaurs -tapahtumassa ja tähän tulevaan tilattiin ennakkoon liput. Ollaan aina reissuissa käyty luonnontieteellisissä museoissa tutkimassa dinojen luurangot. Nyt pitäisi suunnitella reissua kanadaan katsomaan museoita. Hmm onpahan tullut itsekkin virkistettyä muistia menneestä ajasta.

Yhteistyössä