KAIKKI TEINI-IKÄISTEN VANHEMMAT!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huu

Vieras
mä olen vaatekaupassa töissä ja rupeaa hermot menemään niihin tyttöihin , joko kotona on kauhee kuri tai sitten ei kuria ollenkaan !!!

meillä jäin viimeksi varkaudesta kiinni 11-12 vuotiaat tytöt ja olivat puoli kaupunkia jo varastanut tyhjäksi ja juuri ennen joulua kaikki paljastui vanhemmille, meiltä häviää päivittäin niin paljon koruja , ja vaatteita .

Ottakaa hyvät vanhemmat silmät käteenne ja tarkkailkaa mitä lapsenne kotiinne raahaa, meidän korut on aika kalliita ja vaatteet halpoja, mutta niitä lähtee päivittäin paljon ja nuorisokaupasta kyse.

Eikö vanhemmat tosiaan huomaa kun kotiin ilmestyy uusia vaatteita, tai jotain piillotellaan yms. muutamat vanhemmat on tullut paikan päälle pahoittelemaan tyttöjensä käytöstä kun löytänyt heille kuulumatonta tavaraa, nyt vanhemmat puuttukaa asiaan , kaveripiirillä hirveä vaikutus tehdä näitä asioita ja pahaa tekee kuinka huonosti ne teinit käyttäytyy, yksikin päivä yksi tuhosi sovituskopeilla meidän omaisuutta ja kun asiasta huomatettiin , niin ;en mä tiedä miksi teen näin ; joten käytöskouluun kaikki TYTÖT sanon minä...

oman tyttöni teini-ikää kauhulla odottaen jos kaikki on samanlaisia,,,nyt vasta 2,5 vuotias, mutta silti...ja siis suurin osa asiakkasitamme käyttäytyy näin =(

Taitaa hormonimyrsky tyhmentää teinejä. Näin mä omalleni tokaisin, kun vähän väliä kuuluu kysymys "Häh?" :D

Mutta ihan oikeasta asiasta puhut. Meillä ei teinin kanssa ole ollut tuota ongelmaa, mutta tyty (silloin 10v) varasti kitskalta karkkia (ja eipä sitä kotona näy, kun se syödään koulumatkalla), ja tunnusti sen itse, ja tottakai asia selvitettiin ja varastamiset korvattiin. Tyty sai seuraamukset, eikä ole sen jälkeen varastellut.

joo, siis olen ihan äimän käkenä miten ja kuinka paljon ne varastaa ! ja siis ihan tosi nättejä siroja ja siistejä tyttöjä tätä tekee, ennen joulua jäivät nää yhdet kiinni onneksi meillä yhden korun takia, mutta olivat jo siihen mennessäö varastaneet ainakin neljästä liikkeestä ja vartijoiden mukaan jätesäkillinen kamaa, niin meikkejä, hiuslakkaa, koruja, vaatteita ja yms. ja meillä varkaat on siis todella törkeän silmin nähden tehnyt tätä hommaa, ja harmi etteivät jää kiinni ja nää kiinnijääneet joulun aikaan sai vanhemmat nolostumaan ja pyytelemään anteeksi, olivat siis 11-12 vuotiaita! huh

Alkuperäinen kirjoittaja huu:
Eikö vanhemmat tosiaan huomaa kun kotiin ilmestyy uusia vaatteita.
Mä en välttämättä huomaa. Tai huomaan, mutta en tiedä, mistä ne ovat peräisin. Syy se, että mä en ole sukkia ja kalsareita lukuunottamatta ostanut lapsilleni vaatteita viimeiseeen 10 vuoteen. Tai no jotain lahjaksi. Kuopus saa myös vähän väliä serkultaan vanhoja vaatteita ja exä on ollut aina se meistä huoltajista, joka kustantaa kuopuksen vaatteet. Mulla ei ole ollut mitään syytä epäillä, että lapseni olisivat vaatteita varastaneet. Jos kuopus nakkaisi Armanin puvun pesuun tai esikoinen - kotona vielä asuessaan - Yves Saint Laurentin hameen, olisin kysynyt, mistä vaatteet ovat peräisin.

Meillä päin on kuulema 10-13 vuotiailla kilpailu, kuka saa varastettua kalleimman tavaran jäämättä kiinni, paikallisessa ostokeskuksessa noita kiinnijääneitä on useita päivässä. Näin kertoo lapseni kummisetä (poliisi ammatiltaan)

Yhteistyössä