dildo käsilaukussa

• Viestiketjun aloittaja sinkku
  • Ensimmäinen viesti
sinkku
Hei! Olen vuosi sitten eronnut ja nyt alkanut nauttia oikein kunnolla sinkkunaisen elosta ja kuvioissa on nyt mukavat yhden illan jutut. Vielä en ole kuitenkaan seksileluja ottanut mukaan, mutta nyt on käynyt mielessä ottaa käsilaukkuun pieni delfiini... Eli miehet, mitä mieltä olette jos baarista pokattu nainen kaivaa dildon käsilaukusta yhteisen yön huumassa? Loukkaako vai tuleeko sellainen olo, et tää nainen on lutka? Mua vähän jännittää. Nautin seksistä, mutta en halua seurustella ja ois kiva ottaa näitä "pikku apureita" hommaan mukaan...

hyvä idea
hyvä idea!

Minäkin olen eronnut ja nyt sinkku,nainen.
Dildo on usein laukussa mukana...ja muitakin leluja.
Ja myös kortsuja:)

Mieheltä hyvä vastaanotto... :p

ps. kerranhan täällä eletään.. miksei vosi nauttia?
Jos joku vetää herneet tuosta, ei sellainen mies ole sinua varten,
itsevarma mies on aina vain kiinnostuneempi..jos on vempaimia
mukana..

Huomenna on taas laukussani vaikka mitä jännää.. ja menen
päivällä vielä erotiikkakauppaan katsomaan joitain uutuuksia.

mies
no mua ei ainakaan haittais..
nimenomaan sitä vois pilke silmäkulmassa keksiä mitä kaikkee kivaa sillä vois partnerille tehä :p ...
no joillekkinhan se kyllä vois olla kauhistus etten kaikkien miesten suulla yritäkkään puhuu.. mut siis näin minä

mut onko se muka lutkamaisuutta jos nainen pitää seksistä ja haluaa ettei se oo pelkkää 5 minsan jyystämistä, miksei ihmiset sais tehä asioita joista ne nauttii....
mun mielestä se ennemminkin on lutkamaisuutta jos nainen jakaa joka jannulle saamatta itte siitä yhtään mitään

Yhteistyössä