Dild...ot..Dild...ot...sattuuhan näitä *nolo* :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyui

Vieras
tuli tuosta fjongan kadonneesta dilduskasta mieleen oma juttuni KEVÄTJUHLA AAMUNA..
aloin etsiin kameraa ja ihmettelin kun ei mee päälle, no eihän siellä ollu pattereita, kun ne oli pikku puutarhurissa :D Noh, ei muuta kun lipastolle penkomaan, eihän se korkki auennut, ei millään, suriseeesuriseeesuriseee vaan ja korkki ei aukea, mies tööttäilee pihassa että mennään jo.. |O suriseeesuriseeesuriseee eikä aukee.. oli pakko soittaa miehelle että tuu nyt auttaan, jäi dildon korkki jumiin :D se oli hetken kattonut eteensä :o :o ja tuli sisälle, sanoi ovella että täällä sitä rouva vaan dildoilee kun pitäis jo mennä :D

siis tää korkki, on jotain ihan kamalaa avattavaa |O

2180802.jpg

Joo mul oli toi dildo.. joka nyt jo ollu tovin roskiksessa.. meni hermot siihen ku se ei menny pois päältä enää..surisi monta päivää mun kaapissa.. kuulin sen aina ku menin nukkuu.. en saanu sitä auki ja pattereita pois heitin menee ku se tyhjeni.. en voinu surisevaa heittää roskiin :laugh:

Meillä kävi niin, että mies oli ajatellut yllättää mut yks ilta ja oli ottanut delffiinin kaapista. Se on siis vaan ollut pitkään kaapissa käyttämättömänä. No menin sit illalla makkariin ja mies kyseli, että minkähän takia se delffiini ei toimi. Luuli tietty, että mä oon surisutellut sen rikki ja eihän se nyt millään sitäkään usko, että en olisi sitä käyttänyt :)
Mut se oli siis hajonnut kaapissa itekseen ja eihän sellasesta nyt reklamoida kehtaa :)

:laugh: :laugh:

Meillä kanssa yks ilta nukkumaan mennessä ihmeteltiin, et mikä ihme pitää tuollasta ääntä
Siinä sängyn aluset ja makkaria tutkittiin, ennenkun hoksattiin, et dildohan se kaapissa itsekseen surisee :D

Yhteistyössä