Digiboksi/ digitv, ongelma..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ongelma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"ongelma"

Vieras
Onko kenelläkään kokemusta: jouduin viime syksynä ostamaan uuden digiboksin vanhan tilalle (joo, mulla on edelleen vanha putkitelkkari), ja tv ja boksi toimivat muuten tosi hyvin, olen vaan koko ajan ihmetellyt että mistä johtuu kun tuo boksi sammuttaa itsensä aivan milloin vain, siis kun alan katsoa jotain ohjelmaa niin boksi voi sammua esim. 5 min., 10min., puolen tunnin jälkeen itsestään vaikka olen asetuksista laittanut automaattisen sammutuksen pois päältä.

Alkaa vain pikkuhiljaa ärsyttää kun katsot jotain hyvää ohjelmaa niin boksi saattaa yhtäkkiä sammuttaa itsensä ja ehtii aina mennä jotain ohi ohjelmasta.

Ja nuo sammumiset ei ole edes johdonmukaisia, välillä sammutus tulee parin minuutin päästä avaamisesta, välillä taas vaikka tunnin päästä jne.
Luulen että johtuu tuosta automaattinen sammutus- asetuksesta, en vain käsitä kun se asetus on ihan koko ajan ollut pois päältä, niin miksi boksi sitten sammuttelee itseään milloin vain, pitäiskö tässä ottaa yhteyttä valmistajaan? On Finnsatin boksi.

Onko samanlaista ollut kellään?

Yhteistyössä