Dieeteistä..sairaaladieetin kokeilleita?

Eli ikuisena laihduttajana tyhmä veto..mutta pakko saada jotain tapahtumaan, kun muuten ei tapahdu mitään, eli alkuun taas ois päästävä. onko kukaan oikeesti kokeillu esim. kahta viikkoa tuota sairaaladieettiä? vichydieettiä muistuttaa..aloitan kuitenkin tänään jonkinlaisen "kuurin", ja aikomus on olla syömättä ylimääräisiä ja juoda se 3litraa nesteitä. kertokaas...

Itse olen pitänyt tuon sairaaladieetin pariin kertaan, ja itse asiassa tänään aloitin taasen; pari viikkoa mennyt niin mässäillessä, että on pakko ottaa itseään niskasta kiinni.. jälleen kerran :LOL:

Yleensä on lähtenyt siinä viitisen kiloa, saas nähdä miten nyt =)

Kokolailla helppo dieetti, ainakin minulle; ei tule sorruttua niin helposti, kun on jääkaapin ovessa 13 päivän ruokalista :LOL:

Dooris

Hei Dooris. Syötkö ihan kirjaimellisesti dieetin ohjeiden mukaan? esim. eka päivänä aamulla vain kuppi kahvia? itse ajattelin korvata sämpylän ruisleivällä aamuisin. ja laitan päälle varmaan juustoa tai jotain kevyttä kalkkunaleikettä tms. ja pinaatin keittona..kananmunan kanssa. pihveissä mulla on semmonen ongelma, etten tahdo oikein kaupasta löytää sellaista. mitä sinä syöt pihvinä?kiitos kun vastasit!

Jeps, olen syönyt ohjeen mukaan, paitsi.. pinaatin ja raejuuston olen jättänyt pois, ne eivät mene alas... Miten niin et tahdo kaupasta löytää pihviä? Itse ostan maustamattomia lihoja, esim. naudan sisä- tai ulkofilettä, tai sitten ihan vain lihasuikaleita, ja paistelen niitä, lisään itse sitten mausteita makuni mukaan. Väliin paistan pihvin asemesta paistijauhelihaa.

Eka päivänä vain kuppi kahvia?? Onkohan meillä eri listat? Minun ohjeeni mukaan ekana päivänä saa syödä seuraavasti:
- aamulla kuppi kahvia ja sokeripala
- lounaaksi 2xkovaksi keitetty muna, paketti pakastepinaattia keitettynä, tomaatti
- päivällinen vähintään 250g pihvi, vihreää salaattia

Itse olen syönyt leipäpäivinä ihan vain paahtoleivän, paahdan sen ja hyvää on sinälläänkin kahvin kanssa;-)

Aloitukseni siirtyi siis huomiselle, unohdin, että lupasin kaverille, että menemme tänään syömään. No, huomenna sitten uusi aloitus =)

Dooris

Kyllä taitaa olla eri listat..mulla ei ole edes raejuustoa tuossa listassa! olen joskus ollut vichydieetillä mutta nyt googletin sairaaladieetin nimisenä, niin tuli tuommonen lista. eikä mun listassa ole mitään määriä, vaan lukee esim. että iso pihvi...noh..pääasia on että pyrin juomaan sen 3litraa nestettä ja syön vähän. eiköhän sillä pääse alkuun ja sitten kun taas ehtii lisäämään liikuntaa, niin voi alkaa syömään "normaalimmin"..vaan kyllä se jos haluaa laihtua, niin vaatii joko helvetinmoisen liikuntarääkin tai syömättömyyden! mulla ei ainakaan toimi pelkkä syö niin paljon kuin haluat ja laihdut...no, tsemppiä sulle ja kirjottele toki vinkkejä jos niitä sulla lisää on! :)

Yhteistyössä