Dieeteistä ja ketoosioireista tietäviä paikalla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sirpa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sirpa"

Vieras
Tilanne on nyt se, että olen syönyt nyt vasta muutamia päiviä (3pv) minulle laadittua vähäkalorista diettiä. Tuon ruokavalion on laatinut ravintoterapeutti ja siinä on noin 1200-1400 kcal. Nyt ihmetyttää tämä olotila: nälkä ei ole lainkaan, koko ajan pitää ravata vessassa ja lisäksi on ihan hirveä jano koko ajan vaikka nimenomaan melko vähäsuolaista ja terveellistä ruokaa olen syönyt. Voinko olla ketoosissa tällaisella ruokavaliolla?? Minähän en laske hiilareita lainkaan vaan ruokavaliooni kuuluu mm. ruisleipää ja hedelmiä, mutta kaikki hiilarit on kuitenkin ns. hyviä hiilareita. Ylipainoa minulla on hirveästi (kymmeniä kymmeniä kiloja) ja tähän astinen ruokavalioni on ollut hyvin hiilaripitoinen.
 

Yhteistyössä