Didriksonsin välikausipuvut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtija

Vieras
Mietin lapsille kevätvaatteita ja yhtenä vaihtoehtona ois Didriksons. Minkälaisia ovat? Talvivaatteista olen kuullut kehuja, mutta toimiiko hyvin myös välikausiasut? Pitääkö vettä? Onko kellään tietoa mitä suunnilleen maksavat (takki ja housut)?

Linus&Lotalla ois jotain myynnissä, mutta ovat nimikkeellä sadeasu, niin ei kai ole ihan varsinainen välikausiasu?! Tietääkö kukaan?

No meillä on joku sadeasu ja se on kyllä ihan oikeasti sadeasu eli kurahousut ja takki. Ihan tyytyväinen olen tuohon ollut vaikka hiekka on pinttynyt siihen pukuun pesusta huolimatta. Ja heijastimet lähti irti aikalailla heti.

Mulla on sellanen välikausi puku itselleni. Etolassa on myös aikuisille ja turha ostos on ollut!. Puku ei hengitä pätkääkään. Kesällä viileämmillä keleillä kun oli vaan t-paita alla niin puku tarttui ihoon kiinni.Hikoiluttaa tosi paljon vaikka vaan seisois paikoillaan. En suosittele.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on sellanen välikausi puku itselleni. Etolassa on myös aikuisille ja turha ostos on ollut!. Puku ei hengitä pätkääkään. Kesällä viileämmillä keleillä kun oli vaan t-paita alla niin puku tarttui ihoon kiinni.Hikoiluttaa tosi paljon vaikka vaan seisois paikoillaan. En suosittele.

Materiaali on sellasta kahisevaa ei kura-asu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Samat sanat minulla ditriksonin takki ja ihan sika hengittämätön. Ja kallis toistasataa euroa. Liikaa ei noiden merkkien perässä kannata kulkee. Jos haluat lapsen ihan kuivana säilöä jätä hänet sisälle. Nimittäin ei mikään tuote pidä täysin kuivana. Rahaa vain kyllä osataan ottaa laatu/hintasuhde ei toimi.
Mä olen ihan kypsä tohon reimaan. Hinnat ihan taivaissa ja kuluu nyt ainakin meillä kahtena vuonna kolmelle uutena ostetut puvut ihan törkeen näköisiä. ei oltu pesty ,kun 2 krt. Koska asumme lapissa ja lunta on täällä koko talven ei pitäis kulua noin. En tiedä mitä reimalle on tapahtunut ,mutta laatu ei vastaa hintaa. Onko alettu tinkiä todellakin laadusta. Mutta rahaa kiskotaan. En aio ostaa enää Reimaa ja huomasin ,että lassie nostaa tasoaan selvästikkin ja siirryn mieluummin siihen. Koska hintataso vastaa laatua. aikoinani huomasin ,että reima oli kulahtanut niiden enstex kankaiden kanssa, koska muutkin merkit seurasivat sitä samaa artiklaa. Sitten 90 -luvun alussa reima pullahti uudelleen ilmoille ,kun muutti kokonaan kangasmateriaalin ja värit ,kontrastit tulivat voimakkaasti mukaan.Silloin se merkki nousi ja hinnat kolahti korkeuksiin. Sitten ,kun tuo saumojen onko se liimattu ,vai ns hitsattu. Ei kestä pesua kovin monesti alkaa tulemaan sauma esille ,joka tekee siitä tosi halvan näköisen. Huom pesty oikealla ohjelmalla. ,mutta ne erottuvat rumasti.