Didriksons- haalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anna

Vieras
Tietääkö kukaan mistä saisi kyseisen merkin Aspen nimistä turkoosia talvihaalaria koossa 86?Jotain nettikauppoja olen katsonut mutta en ole loytänyt kyseistä kokoa.Tukholmassa näin kyseisen haalarin ja nyt harmittaa kun en ostanut !

on Didriksons- ulkoilupuku ja en todella suosittele ostamaan! Pitää kyllä hyvin tuulta ja kosteutta, muttei hengitä sitten YHTÄÄN! Vaikka muuta väittävätkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
on Didriksons- ulkoilupuku ja en todella suosittele ostamaan! Pitää kyllä hyvin tuulta ja kosteutta, muttei hengitä sitten YHTÄÄN! Vaikka muuta väittävätkin...

samoin mulla! ja lapselle ostin viime talvena prismasta talvipuvun, niin siinä oli niin tiukat resorit ranteessa ettei topparukkanen mahtunut sitään. jouduin ostamaan uuden puvun.

http://linuslotta.com/productInfo.asp?qProductId=98939&qProductColorId=0&qNavigation=left_menu_boy_1&qNavigationBrand=&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=&qGroup=&qStyle=&qSizeGroup=84&qvirtualClass=11&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&language_id=4&gender=2&qSiteId=3

Mä hankin lapsilleni tukholmasta, koska täältä suomesta saa tosi huonosti noita! :/
Uusi retki sinne tai sitten selvität jonkin ruotsalaisen lasten nettikaupan?
Ja vaikka joku tuossa muuta sanoi, niin on oikeasti paljon parempi kuin esim joku reimatec! Meillä on käytetty ja pidetty ja aina tulen ostamaan juuri kyseisen merkin vaatteita! Mutta toki en itsekään osta sitä halvinta mahdollista!

Hei Anna, ihastuin itse juuri samaan pukuun Tukholmassa! Sielläkään puvusta ei ollut välikokoja, sai vain kokoja 80 ja 90. Mutta Linuslotassa oli pieniä kokoja myös, eri kuvakkeen alla kuin isommat koot. Katso siis tarkasti vielä Linuslotan sivut uudelleen!

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Tietääkö kukaan mistä saisi kyseisen merkin Aspen nimistä turkoosia talvihaalaria koossa 86?Jotain nettikauppoja olen katsonut mutta en ole loytänyt kyseistä kokoa.Tukholmassa näin kyseisen haalarin ja nyt harmittaa kun en ostanut !

Linus lotasta löytyy kyllä myös kokoa 90, juuri tilasin sellaisen itse!

Yhteistyössä