K
Kysymys
Vieras
10mg on naurettavan pieni annos, itse otan 60mg.
Otatko usein noin ison annoksen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
10mg on naurettavan pieni annos, itse otan 60mg.
Lääkäriin on tarkotus mennä. Paniikkiolo ja ahdistus on koko aikaista. Oon yrittäny vaikka millä lääkkeettömällä keinoilla opetella sietämään paniikkikohtauksia, muttei mikään oo auttanu. Valitettavasti toisille ei auta ku lääkitys. Lisäksi sairastan paljon muutaki, joten silläki on vaikutusta asiaan
eipä tosiaan kokoajan päälläoleva paniikki meditoimalla ohi mene.. eri asia saako sitä pidettyä poissa tai vähemmillä oireilla kun pahin on katkaistu. koitahan kestää ja jospa lääkärillä olis jotain ehdottaa. kuitenkin.
mua henk. koht. aikanaan auttoi, tai avasi uuden näkökulman koko paniikkiin, kun lääkärille itkin etten jaksa tätä samaa vuodesta toiseen, kun ei ole mitään syytä panikoida ja järjellä sen tajuaa, mutta silti kauppaan et välttämättä uskalla mennä. ja se lääkäri sanoi, että se ei ole samaa paniikkia vuodesta toiseen, vaan ns. muuttaa muotoaan, eikä se hoidu joka kerta samalla tavalla. ja niin se vähän on ollutkin. oikein hyvää kesää sulle pahasta olosta huolimatta! =)