DHEA ja Myo-inosotol ei taidakaan olla hyvä yhdistelmä....

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Käytin näitä yhtäaikasesti lääkärin määräyksestä. Tuloksemme huononivat vain.
Nyt löysin erään lääkärin kirjoittaman tekstin aiheesta:
"But it is the ability of myo-inositol to lower testosterone levels that makes this supplement an effective treatment in classical PCOS patients. One recent study demonstrated a testosterone declines of more than 50% after such supplementation"
"DHEA and myo-inositol, of course, make absolutely no sense together in the same patient because DHEA is supplemented to increase testosterone levels in ovaries, while myo-inositol is given to reduce the same. Beware!"


Onko täällä muita, jotka ovat käyttäneet noita samanaikausesti?
Minulla ei ole PCOS, mutta on matala AMH ollut ja huono munasolujen laatu.
Koskaan ei mitattu testosteronia.
 
Käytin näitä yhtäaikasesti lääkärin määräyksestä. Tuloksemme huononivat vain.
Nyt löysin erään lääkärin kirjoittaman tekstin aiheesta:
"But it is the ability of myo-inositol to lower testosterone levels that makes this supplement an effective treatment in classical PCOS patients. One recent study demonstrated a testosterone declines of more than 50% after such supplementation"
"DHEA and myo-inositol, of course, make absolutely no sense together in the same patient because DHEA is supplemented to increase testosterone levels in ovaries, while myo-inositol is given to reduce the same. Beware!"


Onko täällä muita, jotka ovat käyttäneet noita samanaikausesti?
Minulla ei ole PCOS, mutta on matala AMH ollut ja huono munasolujen laatu.
Koskaan ei mitattu testosteronia.
Miksi lääkäri on neuvonut myo-inositolia jos ei ole PCOS? Mulle sitä neuvottiin, koska haluttiin vähentää stimulaatiossa tulevia munasolujen määrää ja siten toivottavasti parantaa laatua, että saataisiin määrä pienemmäksi.
 

Yhteistyössä