Dermosil

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dermosiliin tutustunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Dermosiliin tutustunut

Vieras
Mikä on mielestänne paras Dermosilin tuote?

Tein ensimmäisen tilauksen ja lähes kaikki tilaamani tuotteet vaikuttavat hyvältä. Seuraavaksi taidan tilata jonkun kosteusvoiteen kasvoille, mikähän olisi hyvä sekaiholle? Olisiko vinkkejä?

Alkuperäinen kirjoittaja Dermosiliin tutustunut:
Mikä on mielestänne paras Dermosilin tuote?

Tein ensimmäisen tilauksen ja lähes kaikki tilaamani tuotteet vaikuttavat hyvältä. Seuraavaksi taidan tilata jonkun kosteusvoiteen kasvoille, mikähän olisi hyvä sekaiholle? Olisiko vinkkejä?

ehdoton ykkönen dermosilin se puhdistusvaahto,mikä pumpataan pullosta muuttuu nestemäisestä vaahdoksi..joku vaaleanpunainen litku

=)

pesee meikit tosi tehokkaasti ja kosteuttaa..

ehdoton ykkönen dermosilin se puhdistusvaahto,mikä pumpataan pullosta muuttuu nestemäisestä vaahdoksi..joku vaaleanpunainen litku

=)

pesee meikit tosi tehokkaasti ja kosteuttaa..[/quote]

JOo, tätäkin tilasin ja parin kerran käytöllä vaikuttaa hyvältä. Sekä se kasvopesu vai mikähän se oli, vaaleanpunaista, pumppupullossa. Olisi pitänyt tilata samantien 2, molempiin vessoihin...

parasta on Extra-voide, E- suihkugeeli (pumppupullossa ) ja iso vaaleanpunainen deodorantti (parasta mitä voi saada ) Minä olen käyttänyt dermosilia jo pitkään ja tilaan sieltä usein.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
TIlasin myös noita käsisaippuioita, hienoissa pulloissa ja ihan hyväntuoksuisia. Tähänhän taitaa jäädä koukkuun...

ne on ihania! Tilaan aina kerralla ne kaikki. Jää hyvä tuoksu käsiin. Suosittelen myös keittiösaippuaa (pumppupullossa ) lähtee käsistä kalanhaju ja kaikki muutkin. Olen tykännyt tosi paljon.

kasvojen kuorintavoide, kynsinauhavoide, käsivoide designpullossa, kurkkutabletit, suihkusaippua (vaaleanpunainen)... onhan noita suosikkeja. Kasvorasvaa en ole löytänyt sopivaa, lähes kaikki kokeiltu, dödöt ei toimineet mulla, ainut mikä toimii niin Mitchum kosmetiikkaliikkeestä.

Olen nyt toista vuotta käyttänyt kokeilumielessä Dermosil tuotteita ja ne riittoisiksi ja hinnaltaan ihan asiallisiksikin todennut!!! Myös eräänlainen hajuttomuus tai mietotuoksuisuus myös miellyttää!!! Aion jatkossakin käyttää tuotteita, samoin tyttäreni! Se puhdistusvaahto oli ihan kiva juttu, vaikka ehkä liiankin puhdistava......enpä tiedä??

Yhteistyössä