Demin blogin ihmettelyä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "oho"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
DSC_0359-640x607.jpg

Eiköhän tuo ihan normaalia (jos on satunnaista) kaikenikäisille. Ei muo haittaa jos mies muutaman kerran vuodessa lähtee baariin ja itse jään lasten kanssa kotiin. Olen 40+.

Ihan normaalia kaikissa lapsiperheissä, että viihteelle mennään erikseen. Mitä kauhisteltavaa siinä on? Se ei tietenkään ole ok, jos toinen ei saa koskaan mennä (vaikka haluaisi) ja toinen ravaa jatkuvasti baarissa. Mutta eihän kaikkia kiinnosta, eikä se ole syy kieltää toiselta näitä menoja kokonaan.

Itse en lapsen synnyttyä käynyt 1,5 vuoteen baarissa, enkä tietty raskausaikanakaan ollut käynyt. Kyllä mies silti sai käydä, kun ei sitä sentään joka viikko (tai edes joka toinen) tätä harrastanut.

Niin...voit ihan pitää kiinni ajatuksestasi :) Kertoo siitä, että et edes tiedä millaista porukkaa teologisessa on.

Entisessä työpaikassani osa työntekijöistä oli pappeja. Aivan hulvatonta porukkaa! Ei voi muuta sanoa! Niin hyviä tyyppejä ja todella hauskoja illanviettoja ollut yhdessä. Sulla on vähän jähmeä kuva ja stereotyyppinen kuva pappien sielunmaailmasta :D

Seurakunnissa veikkaan, että on enempi kyllä niitä em. kuvaa vastaaviakin pappeja.

Aloitukseen; ja se on erikoista koska..? Olen 35+ äiti, ja kyllä mun mies lähtee välillä ulos kaveriporukalla. Mä teen sitten itsekseni muita juttuja, koska baarit eivät ole enää vuosiin kiinnostaneet.

Entisessä työpaikassani osa työntekijöistä oli pappeja. Aivan hulvatonta porukkaa! Ei voi muuta sanoa! Niin hyviä tyyppejä ja todella hauskoja illanviettoja ollut yhdessä. Sulla on vähän jähmeä kuva ja stereotyyppinen kuva pappien sielunmaailmasta :D

Seurakunnissa veikkaan, että on enempi kyllä niitä em. kuvaa vastaaviakin pappeja.

Aloitukseen; ja se on erikoista koska..? Olen 35+ äiti, ja kyllä mun mies lähtee välillä ulos kaveriporukalla. Mä teen sitten itsekseni muita juttuja, koska baarit eivät ole enää vuosiin kiinnostaneet.

Mulla? Minä kyllä tiedän millaista porukkaa siellä on. Tiedän senkin, että kun teologiristeily tulee niin laivapoliisit tuplataan. Ei siellä joukossa ole niin kovin rauhallista porukkaa ole...

Joo karkas vähän ohi aiheen, mutta on mullakin kokemus teologian opiskelijasta. Entinen työkaverini (ihan eri ala), opiskelee teologiaa, on nahkatakkinen nuorimies, soittaa jossain bändissä jne.. :D Joten.. teologia ei ole yhtä kuin pappeus. Sitä paitsi teologia tieteenä on tosi mielenkiintoista.. eri uskonnot jne, paljon kaikkea mielenkiintoista opittavaa.
Ja tosiaan ne papitkin on ihan vaan ihmisiä. Mun äiti on seurakunnan leivissä ja voi että kun tietäisitte, meininkin on ihan samaa kuin missä tahansa muuallakin! :D Me ollaan IHMISIÄ yhtä lailla kaikki.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä