O
"oho"
Vieras
Siinä leilei lähti lauantai-iltana baariin tms niin onko teillä teini-äideillä yleistä se että itse joudutte jäämään kotiin ja mies saa pitää hauskaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eiköhän tuo ihan normaalia (jos on satunnaista) kaikenikäisille. Ei muo haittaa jos mies muutaman kerran vuodessa lähtee baariin ja itse jään lasten kanssa kotiin. Olen 40+.
Kyllä meilläkin mies välillä lähtee esimerkiksi teologiristeilylle ja minä jään kotiin. Välillä minä lähden nautiskelemaan elämästäni ja mies jää kotiin. Mitä kummaa siinä on?
Niin...voit ihan pitää kiinni ajatuksestasiKertoo siitä, että et edes tiedä millaista porukkaa teologisessa on.
Entisessä työpaikassani osa työntekijöistä oli pappeja. Aivan hulvatonta porukkaa! Ei voi muuta sanoa! Niin hyviä tyyppejä ja todella hauskoja illanviettoja ollut yhdessä. Sulla on vähän jähmeä kuva ja stereotyyppinen kuva pappien sielunmaailmasta
Seurakunnissa veikkaan, että on enempi kyllä niitä em. kuvaa vastaaviakin pappeja.
Aloitukseen; ja se on erikoista koska..? Olen 35+ äiti, ja kyllä mun mies lähtee välillä ulos kaveriporukalla. Mä teen sitten itsekseni muita juttuja, koska baarit eivät ole enää vuosiin kiinnostaneet.
Mulla? Minä kyllä tiedän millaista porukkaa siellä on. Tiedän senkin, että kun teologiristeily tulee niin laivapoliisit tuplataan. Ei siellä joukossa ole niin kovin rauhallista porukkaa ole...