Demari taas nöyristelemässä itään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kauhistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kauhistunut

Vieras
Hyi helkatti, ei puolusta suomalaisten etuja! Miksi joku äänestää demareita?

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/06/halonen_puolustaa_putinin_anton-kommentteja_781643.html?origin=rss

Tarja Halonen puolustaa Venäjän pääministerin Vladimir Putinin kummastusta herättäneitä kommentteja Anton Salosen tapauksesta. Halosen mukaan on aiheellista kysyä, miksi Venäjä liittyisi Haagin lapsikaappaussopimukseen, jos toinen osapuoli ei kunnioita diplomaatteja koskevaa sopimusta.

Alkuperäinen kirjoittaja suomalinen:
Se oli törkeä kaappaus, luonnollisesti lapsen pitää olla äidillä, vaikka onkin venäjäläinen.

No ei todellakaan, lapsi on Suomen kansalainen, äiti venäläinen uskonlahkon vallassa oleva sekopää! Lapsipoloinen olisi viety luostariin ikiajoiksi vangiksi, lue uusin IL!

Se oli törkeä kaappaus, luonnollisesti lapsen pitää olla äidillä, vaikka onkin venäjäläinen.

Törkeä kaappaus, kyllä, mutta äiti kaappasi vasten oikeuden päätöstä. Mistä teitä äitien puolustajia sikiää? Isilläkin on oikeuksia lapsiinsa.

Minä edelleen äitinä äidin puolella tunnen myötätuntoa ja puolustan sitä että lapsi kuuluu äidille minkämaalainen tahansa, en tykkäis itekään että lapseni kaapattaisiin maanrajojen ulkopuolelle, jotain vikaa sinä isässäkin kun äiti lapsen vei pois, jos onnellisia, yhdessä ollaan aina.

Minä edelleen äitinä äidin puolella tunnen myötätuntoa ja puolustan sitä että lapsi kuuluu äidille minkämaalainen tahansa, en tykkäis itekään että lapseni kaapattaisiin maanrajojen ulkopuolelle, jotain vikaa sinä isässäkin kun äiti lapsen vei pois, jos onnellisia, yhdessä ollaan aina.

Miksi ihmeessä lapsi aina kuuluisi äidille? Minä isänä tunnen myötätuntoa isän puolesta. Jotain vikaa äidissä, kun oikeuslaitoskin oli sitä mieltä, että lapsen kuuluisi varttua isänsä kanssa.

jos tapahtumat olis olleet toisinpäin ja Venäläinen diplomaatti olis avustanut pojan rajan yli, niin olisitko silloin samaa mieltä et ok juttu?

Halosen mielipide on mun mielestä ymmärrettävä..ei se et joku on suomalainen tee siitä mitään yli-ihmistä jolta voi hyväksyä minkä teon tahansa, tällaisissa asioissa pitää nähdä asiat laajemmassa skaalassa, eikä vain yksittäisinä tapauksina.

Isiän oikeudet määrittää kokemuksellaan tasan tarkkaan yksin äiti vaan lapsensa kanssa, välittää isä lapsesta tai ei.

Ja missäs niin sanotaan. Miksi miehille tyrkätään velvollisuuksia lapsiinsa, mutta mitään oikeuksia ei annettaisi?

Uskonlahkon sekoittama mielipuoli äitihän se kaappasi sen Venäjälle ja isä halusi vain takaisin. Ajattele, poika olisi joutunut syrjäiseen luostariin loppuelämäksi hyväksikäytettäväksi.