Delicard?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chick
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chick

Aktiivinen jäsen
10.09.2007
3 611
0
36

Mies sai töistä joululahjaksi Delicard-lahjakortin, kaksi tuotetta saa tilata ja tässä pähkäilin, että mitä tilata. Mies siis antoi kortin suoraan mulle, kun ei itse ole kovinkaan keittiössä viihtyvää tyyppiä... Onko Delicard kellee tuttu? Onko tuotteet laadukkaita? Mites noi lihat, onko kukaan tilannut?

Juu ne lihat on kaikki pakasteita (karitsaa, härkää, peuraa). Kokkiveitsen ainakin tilaan, mutta sitten se toinen on vähän hakusessa... Lihaa vai paistinpannu. Näyttää kuvassa ainakin hyvältä toi pannu.

Meille tulee joka jouluna vähintään kaksi korttia tuonne delicardille.Oon tilannu sieltä mm.iittalan kartio-laseja,valurauta-paistinpannun,lihaa,juustoja,espressokeittimen jne.Laadukkaita tuotteita ovat.Sieltä nettisivuilta saat useampia vaihtoehtoja kun tilaat sitä kautta. =)

Jep! Mäkin tykkäsin, että hyvä lahja (mie ei ollut kyllä kovin innoissaan, kun ei tosiaan ruokaa juurikaan laita..). Tilasin kokkiveitsen ja valurautaisen paistinpannun. Vastaavanlainen veitsi mulla on ollut ennenkin ja sen tiedän hyväksi, toivottavasti pannukin on hyvä!

Yhteistyössä