Danske Bank häiriö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mimi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mimi"

Vieras
Pystyykö muut nostamaan rahaa Danske Bankin kortilla? On tuo verkkopankinhäiriö nähtävästi, sanoivat asiakaspalvelusta että voi olla että vaikuttaa kortteihinkin. Onkohan omassa kortissa vikaa vai johtuukohan heidän häiriöstä.

no oho, oon maksanu tänään aamulla ja nyt iltapäivällä laskuja verkkopankissa, samoin nostanut kortilla rahaa ja maksanut ostoksia, eikä mitään ongelmia.
hyvässä välissä sit ilmeisesti oon noi tehny :D

[QUOTE="vieras";29046241]Ihmeen usein ongelmia dansken kanssa. Eihän tässä ole hirveesti aikaan, kun oli viikonlopulla maksuongelmia.[/QUOTE]

mulla ei oo ollu mitään ongelmia, ja viimeks oli kyllä nordea jolla oli sunnuntaina (viikko sitten ) niin verkkopankki kuin korttitominta jäissä.

[QUOTE="vieras";29046241]Ihmeen usein ongelmia dansken kanssa. Eihän tässä ole hirveesti aikaan, kun oli viikonlopulla maksuongelmia.[/QUOTE]

Eihän tässä ole kuin muutamia päiviä, kun koko Nordean verkkopankki ja automaatit olivat poissa käytöstä pidemmän aikaa. Taitaa olla loppujen lopuksi kaikkein vähiten ongelmia Danske Bankin maksujensiirrossa tai muussa toiminnassa. Harva se kuukausi on OP:lla ongelmia palkkojen ja muiden makusjen tilityksissä.

Yhteistyössä