Danske Bank+ lapselle tulee sieltä postia,vaikka ei asiakas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettijä

Vieras
Onko muiden lapsille tullut Danske bankista lapsille posti,vaikka lapsella ei ole pankissa tiliä.
Olen ihmetellyt kun joulun aikaan aina tulee lapselle Danske Bankista kirjekuoressa jotain sälää,mitä lie "askartele tästä jouluksi".
No tänään sitten tuli lapsen nimellä kirje samaisesta pankista; ilmoitus Danske Bank oyn asiakkaille,jostain siirtymis hommasta.Osoite lähteenä on pankin asiakasrekisteri.
Nyt ihmettelen että miksi tyttö sai moisen ilmoituksen.Meillä ei ole kellään tiliä kyseisessä pankissa,eikä sieltä ole vuosien varrella muuta posti tullut kuin aina jouluisin tuo kirje ja nyt tämä.

Alkuperäinen kirjoittaja mä...;27993151:
Älä vain missään nimessä soita sinne ja kysy heiltä... Se olisi ehkä liian helppoa, fiksua ja nopeaa.

No tuskinpa he nyt minulle noita tietoja voisivat antaa,koska eivät voi varmistaa mitenkää että olen kyseisen henkilön huoltaja.
lähinnä tällä aloituksella hain että josko muidenkin lapsille olisi esin joulunaikaan lähetetty noita samoja kirjeitä,kuin meille vaikkeivat olisikaan asiakkaita.Voisihan tuo olla vaikka joku markkinointi kikka,kun lähettelevät niitä kirjeitään.

Meillä alaikäisellä lapsella on tili Danskessa, joten noita askartelusälä-kirjeitä sekä nyt tuo kirje toiminnan muutoksista tulo lapsen nimellä postitse. Entä jos joku lapsen sukulainen tai kummi on avannut hänelle säästötilin Danskeen ihan ylläriksi (siis että saa rahat sitten aikuistuttuaan tms) ?

Meilläkin lapsilla tilit siellä, joten postia tulee meillekin.

Lapselle ei kai voi noin vain kukaan sukulainen avata tiliä, sehän vaatii huoltajan suostumuksen. Meillä edes mies yksin ei voinut noita tilejä lapsille avata, mun allekirjoitus tarvittiin myös.

Yhteistyössä