:D

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mä kysyin mieheltä mitä hän jolulahjaks halua, hän pyysi mua että pliiis ostaa mulle toinen vaimo.
Ja se oli vielä niin hassua kun hän täällä istuu lattialla tekee lattiat ja mä konen vieressä ruokan ja kahvin kanssa :laugh: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
:| ei mua naurattas. miksi sä et auta sun miestä? vaadit vaan kaikkea, mutta et auta. ei kukaan voi olla niin tumpelo ettei jotain pystyis tekee.

Mä tein ruokaa, mä pesin kaikki vaatteet, mies tekee miesten hommia ja vain vitsailee mulle, kun meillä oli eilen riita just sen takia että ei rakennus etene ja mä kuulema olen niin kamala kun en osaa nätisti puhua enää

Alkuperäinen kirjoittaja Wanhatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Tarkoitako heti se jos on strippari niin sitten joku seksi riippuvainen vai?

Tottakai stripparit haluaa aina seksiä.. :whistle:

Ok, sitten olen erikoinen strippari ja muutenkin en tunne oikein sellaisia jotka semmosta halua koko ajan, mut huomasin vaan että ne kaikki ulkonäkö hulluja ovat, kun aina puhuvat vaan mitä päälle, huomenna solariumi, haluan siitä ja tätä...
Samalainen mäkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Ok, sitten olen erikoinen strippari ja muutenkin en tunne oikein sellaisia jotka semmosta halua koko ajan, mut huomasin vaan että ne kaikki ulkonäkö hulluja ovat, kun aina puhuvat vaan mitä päälle, huomenna solariumi, haluan siitä ja tätä...
Samalainen mäkin :D

Joo :D

Yhteistyössä