köj
Mun poikani, vähän yli 2v., syö pitsaa aamupalaksi. No taitaa jo masu olla täynnä, kun poika kantaa pitsan palaa, lennättää sitä ku lentokonetta ja työntää mun suuhun
No ei se ole terveellinen päivällinenkään. Sama kait mihin vuorokauden aikaan sen satunnaisen pitsansa syö.Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Meillä kans keskimmäinen yritti, että olis saanu pizzaa aamupalaks.. En antanu, ei kovin terveellinen aamupala.. :/
Jep. Kyllä meilläki normaalisti on tarjolla puuro, jogurtti, hedelmää tai leipää. Tänään vaan tollanen poikkeusaamiainen. Ja ketjun aloitin siks vaan ku mua nauratti et toinen syöttää äitiä ja viel lentokonetta leikkii, ihan ku en muuten pitsaa söisAlkuperäinen kirjoittaja tötterö:Miun 10 vee poju vetää puuroa aamupalax just nyt.Aprikoosi-pellava-kaurapuuroa ja on kuulemma sikaoutoa...Ja on maistunu aamupalax hampurilaisetkin sekä pizzat.Terve on ja kasvaa kohinalla.Ite söin pienenä varmaan 5 vuotta putkeen aamupalax weetabixia.Kovin oli yksipuolista se...Isi laitto aina mulle valamiiksi ja unenpöpperössä vetäisin sen naamaani.
Puurohiutaleet on kaapissa. Tosin kohta meen keitteleen niistä evästä tolle pienemmälle ihmiselle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:missä puuro
Samaa mieltä!! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:No ei se ole terveellinen päivällinenkään. Sama kait mihin vuorokauden aikaan sen satunnaisen pitsansa syö.Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:Meillä kans keskimmäinen yritti, että olis saanu pizzaa aamupalaks.. En antanu, ei kovin terveellinen aamupala.. :/
mun nuorin ei oo ikinä suostunu syömään puuroo. ikää kohta 2v. ja muut lapset lopettin puuron syömisen heti ku 1v tuli mittariin. kaikille se ei maistu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:missä puuro