D-vitamiinit ulkomailta?

..
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Kökkö ku ei oo Visa Electroniakaan. Hmh. Pitänee hankkia sellanen tai luottokortti..Ehkäpä sitä voi muualleki tarvia joskus.
Paypal toimii useiden verkkokauppojen kanssa ja sinne paypal-tilille voi siirtää rahaa tilisiirrolla. http://www.retropelihuolto.com/ulkomailta.htm#Paypal2

Täällä yhtä halpaa kuin iherbissä ja paypal-maksu käy. www.vitacost.com/
Mutta paypaliin tarvii sit visa electronin ja sitäkään mulla ei ole. :D
Selvis että iherbistä jotku on saanu visa electronilla ostettua, pitänee kysellä lähimmiltä tutuilta oisko sitä kellään jos vaikka sitä kautta onnistuis... Tai sit vaan hommaan sen hemmetin luottokortin ni oispa sitte vastasen varalleki. :D
ei paypaliin välttämättä tarvitse mitään korttia. tilisiirrolla voi siirtää rahaa omalta tililtä
 
Herbaali
Omat lisäravinteet ja vitamiinit tulivat viime viikolla iherb.comista alle parissa viikossa

Nyt on kohta viikko popsittu D-vitamiinia, Omegaa ja vihreää teetä. Vireystila ei ainakaan vielä ole mainittavasti muuttunut, mutta treeni on kulkenut ihan mukavasti. Tiedä sitten onko vaan hyvä viikko sattunut sen suhteen.

Uutta satsia pitäisi laittaa nyt tilaukseen, kun muutkin perheenjäsenet ovat innostuneet D-vitamiinista.

Alekoodi, jolla ensitilaaja saa 5$ alennuksen: NUL018
 
D-vit
D-vitamiini on todellakin yksi niitä harvoja, joita kannattaa napsia purkista. Ihminenhän on suunniteltu saamaan ko vitsku auringonvalosta ja kuten kaikki ymmärtää niin se ei oikein toimi täällä pohjoisessa.
 
iso-DEE
Tänään tuli 5000 IU D3-vitamiinia 360 kappaleen purkki postista. iHerbista tilattu ja 8 päivää kesti nopeammalla postituksella.

Yksi tuollainen purkki maksaa 13 dollaria. Ensitilaaja saa koodilla JUH781 5 dollaria alennusta.

Tarkalleen ottaen näitä http://www.iherb.com/Vitamin-D3-5-000-IU-360-Softgels/18335?at=0

Otan 10000 IU päivässä ekan viikon ja sen jälkeen yhden kappaleen eli 5000 IU päivässä.
 
Elyna
IHerbistä oon monet kerrat tilaillut ja aina on loistavasti tullut paketit kotiovelle asti. Kaikki vitamiinit maksaa siellä ihan murto-osan siitä, mitä Suomessa, varsinkin nyt, kun dollarin kurssi on edullinen. Jos joku ensikertalainen sieltä tilaa, niin tällä koodilla 5$ hinnasta pois: IKA825
 
Jarppi
Itse olen 5kk syönyt 100-200ug D-vitamiinia päivässä ja en ole kyseisenä aikana ollut kertaakaan kipeä. Normaalisti aina flunssassa syksyllä/talvella, ehkä D-vitamiinilla on osuutensa...tottakai pitää myös syödä terveellisesti, kokonaisuus ratkaisee.
 
Tuupias
IHerbistä tai jostain muualta ulkomailta, kun tilaa niin vaikea sanoa noista, että miten laadukkaita ovat. Mistä noista tietää mitä paskaa sisältävät ja kuinka paljon on vitamiinia. Onko 100X liikaa tai liian vähän.

Aion kuitenkin tilata, kun suomesta saatavat paremmat d-vitamiinit ovat niin perhanan kalliita, kun niitä joutuu vetämään puolipurkillista päivässä saadakseen tarpeeksi d-vitamiinia.

ELI SUOSITELKAA JOTAIN TIETTYÄ MERKKIÄ JA PERUSTELKAA.
 
Helekutti
Alkuperäinen kirjoittaja Tuupias:
IHerbistä tai jostain muualta ulkomailta, kun tilaa niin vaikea sanoa noista, että miten laadukkaita ovat. Mistä noista tietää mitä paskaa sisältävät ja kuinka paljon on vitamiinia. Onko 100X liikaa tai liian vähän.

Aion kuitenkin tilata, kun suomesta saatavat paremmat d-vitamiinit ovat niin perhanan kalliita, kun niitä joutuu vetämään puolipurkillista päivässä saadakseen tarpeeksi d-vitamiinia.

ELI SUOSITELKAA JOTAIN TIETTYÄ MERKKIÄ JA PERUSTELKAA.
Ihan samat ajatukset on mulla kotimaisista vitamiineista. Tutkiiko niitä kukaan? iherbin tuotteet on ainakin välillä tutkittu tullilabrassa ja todettu hyviksi. Mä en ihan periaatteestakaan enää tuo kotimaista apteekkiryöstöä jos on mahdollista ostaa ei-lääkkeellisiä aineita jostain muualta kuin täältä. Apteekkarit tienaavat aivan poskettomia summia ja varsinkin vitamiinien osalta myyvät luokatonta kuraa. iherb on kuitenkin iso iso yritys, ja tietääkseni jenkkilän tuotevastuulaki on pikkaisen toista luokkaa kuin täällä.

Ite käytän Now Foodsin Vitamin D-3 5000 IU. Ostin sitä kun oli se suositumpi 5000 yksikön vitamiini loppu varastosta. Ihan hyvin nämäkin on pelittäny ja sopivan pieniä kapseleita.
 
alennus
Itse tilasin Healthy Originsin 5000IU kapseleita d-vitamiineja ja hyviä ovat.
Koodilla NEV744 saa vielä ensitilaaja sen 5$ alennusta tilauksen loppusummasta www.iherb.com osoitteesta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Ihan samat ajatukset on mulla kotimaisista vitamiineista. Tutkiiko niitä kukaan? iherbin tuotteet on ainakin välillä tutkittu tullilabrassa ja todettu hyviksi.
Monta kertaa iherbin tuotteita on tutkittu mutta aina sitä mitä purkissa lukee ja usealla verikokeissa todettu että d-vitamiinitaso hyvä. :)
 
|O



Mulle lääkäri sanoi että ihan rauhassa voin sen 100-150µg ottaa päivässä.
Suomessa kun ei ole melkein 9:n kuukauteen mahdollista oleilla auringossa 3kertaa viikossa vartin verran, on se purkista otettava.

Tutkimusten mukaan 250 µg (10,000 IU) päiväannosta pidetään vielä turvallisena useimmille ihmisille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jarppi:
Itse olen 5kk syönyt 100-200ug D-vitamiinia päivässä ja en ole kyseisenä aikana ollut kertaakaan kipeä. Normaalisti aina flunssassa syksyllä/talvella, ehkä D-vitamiinilla on osuutensa...tottakai pitää myös syödä terveellisesti, kokonaisuus ratkaisee.
Tähän on vielä pakko tarttua. Itse kanssa syönyt n. 120µg päivässä enkä tosiaan kertaakaan ole ollut kipeä 5:n kuukauden aikana.
Ennen nostoa olin poikkeuksetta kerran parissa kuukaudessa sairaslomalla.
 
Helekutti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Ihan samat ajatukset on mulla kotimaisista vitamiineista. Tutkiiko niitä kukaan? iherbin tuotteet on ainakin välillä tutkittu tullilabrassa ja todettu hyviksi.
Monta kertaa iherbin tuotteita on tutkittu mutta aina sitä mitä purkissa lukee ja usealla verikokeissa todettu että d-vitamiinitaso hyvä. :)
Tätä juuri tarkoitin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiki:
mun yhdelle tutulle tuli munuaiskiviä ja verenpaineongelmia, kun oli syönyt liian suuria määriä D:tä
Paljonkohan oli veden d-vitamiinitasot? Tokihan se on yksilöllistä että paljoko pitää vetää deetä, toisille riittää vähempi, toiset tarvii enempi.
 
VIL396
Useamman kerran olen tilannut D:tä iHerbista, ja hyvin on toiminut. Halpaa kun saippua. Toimitus reilusta viikosta pariin viikkoon.

Ensikertaa tilaavalle 5$ alennus koodilla: VIL396
 
vierailija
Itse olen tilannut pari kertaa. Tilasin D3 vitamiiniä, Omegaa ja Acaita ja aina on homma toiminut hyvin.

Tässä alennuskoodi jota voi ensitilaaja käyttää saadakseen 5$ alennuksen
 

Yhteistyössä