V
vieras
Vieras
voiko ottaa monivitamiinia, jossa 200 iu d-vitamiinia sekä kalkitabletteja, joissa 200 iu d-vitamiinia ja vielä e-epaa lisäksi vuoroakauden aikana? Ettei tule liikaa d-vitamiinia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Syö monipuolisemmin, ei ne mitkään napit eri purkeista popsittuna kuitenkaan ole kuin silmänlumetta. D vitamiinilisä talsisaikaan riittää, muu on turhaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Syö monipuolisemmin, ei ne mitkään napit eri purkeista popsittuna kuitenkaan ole kuin silmänlumetta. D vitamiinilisä talsisaikaan riittää, muu on turhaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vastaus:monivitamiinista ja kalkkitabletistasi tulee maksimipäiväannos eli 10ug raskaana olevalle.
Riippuu siis epasta onko siinä D:tä vai ei. Katso myös tuleeko monivitamiinista ja epasta joku muu vitamiini ylimäärin. Epan suositan jättämään pois, luontaistuotteita ei suositella.
Alkuperäinen kirjoittaja äitikin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Syö monipuolisemmin, ei ne mitkään napit eri purkeista popsittuna kuitenkaan ole kuin silmänlumetta. D vitamiinilisä talsisaikaan riittää, muu on turhaa![]()
Kyllä mun mielestä kannattaa syödä kalkkia myös ihan varmuuden vuoksi. Vaavi ottaa ne kuitenkin. Itse syön myös magnesiumtabun suonenvetoa vastaan. Mutta en muita vitamiinilisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äitikin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Syö monipuolisemmin, ei ne mitkään napit eri purkeista popsittuna kuitenkaan ole kuin silmänlumetta. D vitamiinilisä talsisaikaan riittää, muu on turhaa![]()
Kyllä mun mielestä kannattaa syödä kalkkia myös ihan varmuuden vuoksi. Vaavi ottaa ne kuitenkin. Itse syön myös magnesiumtabun suonenvetoa vastaan. Mutta en muita vitamiinilisiä.
Kuvittele miten asian haluatTotuus kuitenkin on se että kalsiumin saa ruoasta, d vitamiinilisää kannattaa ottaa vielä kevät, monivitamiini on silmänlumetta, mikään keinotekoinen yhdessä pillerissä ei vastaa kokopäiväistä ruokavaliota, toivottavasti tiedeät sen itsekin. Vauvaasi hyödyttää paljon enemmän että vaivaudut syömään terveellisesti
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äitikin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Syö monipuolisemmin, ei ne mitkään napit eri purkeista popsittuna kuitenkaan ole kuin silmänlumetta. D vitamiinilisä talsisaikaan riittää, muu on turhaa![]()
Kuvittele miten asian haluatTotuus kuitenkin on se että kalsiumin saa ruoasta, d vitamiinilisää kannattaa ottaa vielä kevät, monivitamiini on silmänlumetta, mikään keinotekoinen yhdessä pillerissä ei vastaa kokopäiväistä ruokavaliota, toivottavasti tiedeät sen itsekin. Vauvaasi hyödyttää paljon enemmän että vaivaudut syömään terveellisesti
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja näin;14741034:Voit ottaa niitä kaikkia, vaikka laskennallinen D-vitamiinin päiväannos ylittyisikin. Se suositeltu annos on niin matala, että sen ylittämisestä ei ole haittaa.